Więcej natury

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Organique liczy 25 sklepów, z których 23 prowadzą franczyzobiorcy. Od początku roku sieć powiększyła się o 3 nowe placówki, najbliższe miesiące mają przynieść dwa kolejne otwarcia.
- W marcu tego roku otworzyliśmy sklep w Łodzi, w czerwcu przyszła kolej na Gdańsk, a nasz najnowszy sklep, który zaczął obsługiwać klientów w lipcu, mieści się w Zielonej Górze - wymienia Marek Bodnar, dyrektor zarządzający sieci Organique. - Kończymy negocjacje z partnerami Rzeszowa i Bydgoszczy, gdzie nowe sklepy powinny pojawić się jeszcze w tym roku. W przyszłym roku sieć ma się powiększyć o dwa sklepy własne we Wrocławiu i Szczecinie.

W tym roku firma obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z tej okazji asortyment Organique powiększył się o nową, naturalną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy EKO.
- Seria EKO, stworzona na bazie certyfikowanych surowców z nanozłotem, Xeradinem i olejem z hiszpańskiej lawendy, powstała z myślą o troskliwej pielęgnacji skóry dojrzałej oraz jako intensywna kuracja dla skóry odwodnionej, z pierwszymi oznakami starzenia – opowiada Marta Mazgaj, PR manager Organique.

Potencjalny franczyzobiorca Organique powinien dysponować kapitałem od 50 tys. zł do 150 tys. zł. Wysokość inwestycji jest różna w zależności od tego, czy otwierana będzie wyspa handlowa czy sklep w galerii handlowej. Wymagana powierzchnia w pasażach handlowych to ok. 12 m2, lokal handlowy powinien mieć wielkość 20 – 30 m2. Preferowane lokalizacje to galerie handlowe lub ulice handlowe w centrach miast. Opłata wstępna wynosi 6 tys. zł, a opłata marketingowa 2 proc. od obrotu. Inwestycja zwraca się w czasie 12 – 18 miesięcy.

Pierwszym produktem Organique były ręcznie wyrabiane mydła glicerynowe, które do dziś cieszą się niesłabnącą popularnością wśród klientów firmy. W ofercie firmy można też znaleźć kule, sole i pudry do kąpieli oraz produkty do codziennej pielęgnacji ciała, czyli żele, szampony i balsamy. Kosmetyki Organique były wielokrotnie nagradzane różnymi medalami i wyróżnieniami.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €