Więcej natury
Sieć salonów Organique powiększyła się o trzy nowe placówki. Trwają też przygotowania do kolejnych otwarć.
Organique liczy 25 sklepów, z których 23 prowadzą franczyzobiorcy. Od początku roku sieć powiększyła się o 3 nowe placówki, najbliższe miesiące mają przynieść dwa kolejne otwarcia.
- W marcu tego roku otworzyliśmy sklep w Łodzi, w czerwcu przyszła kolej na Gdańsk, a nasz najnowszy sklep, który zaczął obsługiwać klientów w lipcu, mieści się w Zielonej Górze - wymienia Marek Bodnar, dyrektor zarządzający sieci Organique. - Kończymy negocjacje z partnerami Rzeszowa i Bydgoszczy, gdzie nowe sklepy powinny pojawić się jeszcze w tym roku. W przyszłym roku sieć ma się powiększyć o dwa sklepy własne we Wrocławiu i Szczecinie.
W tym roku firma obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z tej okazji asortyment Organique powiększył się o nową, naturalną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy EKO.
- Seria EKO, stworzona na bazie certyfikowanych surowców z nanozłotem, Xeradinem i olejem z hiszpańskiej lawendy, powstała z myślą o troskliwej pielęgnacji skóry dojrzałej oraz jako intensywna kuracja dla skóry odwodnionej, z pierwszymi oznakami starzenia – opowiada Marta Mazgaj, PR manager Organique.
Potencjalny franczyzobiorca Organique powinien dysponować kapitałem od 50 tys. zł do 150 tys. zł. Wysokość inwestycji jest różna w zależności od tego, czy otwierana będzie wyspa handlowa czy sklep w galerii handlowej. Wymagana powierzchnia w pasażach handlowych to ok. 12 m2, lokal handlowy powinien mieć wielkość 20 – 30 m2. Preferowane lokalizacje to galerie handlowe lub ulice handlowe w centrach miast. Opłata wstępna wynosi 6 tys. zł, a opłata marketingowa 2 proc. od obrotu. Inwestycja zwraca się w czasie 12 – 18 miesięcy.
Pierwszym produktem Organique były ręcznie wyrabiane mydła glicerynowe, które do dziś cieszą się niesłabnącą popularnością wśród klientów firmy. W ofercie firmy można też znaleźć kule, sole i pudry do kąpieli oraz produkty do codziennej pielęgnacji ciała, czyli żele, szampony i balsamy. Kosmetyki Organique były wielokrotnie nagradzane różnymi medalami i wyróżnieniami.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

