Ada Plus wchodzi do dużych miast
Firma będzie otwierać swoje stoiska z biżuterią w największych polskich miastach.
Ada Plus zajmuje się produkcją i dystrybucją srebrnej biżuterii. Na Polskim rynku jest obecna od 1996 roku. W ciągu 14 lat istnienia Ada Plus stworzyła sieć liczącą prawie tysiąc stoisk z biżuterią. We wrześniu do sieci mają dołączyć trzy kolejne. Firma zmieniła też swoją politykę otwarć i przymierza się do podboju wielkich miast.
- Dotychczas otwieraliśmy nasze stoiska głównie w mniejszych miastach, ale w tym roku postanowiliśmy zmodyfikować nieco strategię rozwoju i wejść z produktami Ada Plus również do dużych miast. Zamierzamy otwierać wyspy z biżuterią w galeriach handlowych i właśnie rozpoczęliśmy poszukiwania nowych partnerów - mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy firmy Ada Plus.
Za przystąpienie do sieci firma Ada Plus nie pobiera żadnych opłat, przyszły franczyzobiorca musi jednak wnieść wkład finansowy w wysokości 10, 30, 60 lub 100 tys. zł, w zależności od wielkości stoiska, jakie będzie chciał umieścić w swoim sklepie. Ada Plus bezpłatnie udostępnia swoim partnerom ekspozytory, lady i gabloty oraz materiały reklamowe i opakowania z logo firmy. Lokal, w którym zostanie ustawione stoisko z biżuterią, powinien znajdować się przy głównej ulicy miasta, lub w centrum handlowym. Franczyzobiorca i jego personel przejdą szkolenie sprzedażowe.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


