Array ( [article] => Array ( [pid] => 46461 [country] => pl [article_id] => 551 [article_date] => 2001-10-25 [articletype_id] => 16 [article_title] => Święte Mikołajki [article_intro] => Brytyjska sieć Woolworths wprowadziła do swoich 800 sklepów kostiumy dla pań chcących odegrać rolę Świętego Mikołaja [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtk22d5944dc25a495fd16408fa9a22dbc5 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => swiete-mikolajki [article_title_striped] => Święte Mikołajki [dir] => article [article_text_photo] =>

Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, sieć handlowa Woolworth wprowadziła do swoich sklepów kostiumy dla pań chcących odegrać rolę Świętego Mikołaja pod hasłem „ściśle przestrzegamy przepisów UE w sprawie równouprawnienia”.

Woowotrh wyjaśnił, że prowadzenie strojów dla Świętych Mikołajek było warunkiem utrzymania sprzedaży tradycyjnych kostiumów dla mężczyzn Mikołajów. W nocie wysłanej do brytyjskich mediów specjaliści od public relations Woolworth napisali, że „politycznie poprawni eurokraci z Brukseli mówią, że Święty Mikołaj musi być kobietą”.

Pomysł chwycił, brukowiec „The Sun” zamieścił artykuł o Mikołajce na swej znanej ze względu na zdjęcia półnagich dziewczyn trzeciej stronie.

Przeciw wykorzystywaniu stereotypów o unijnym ustawodawstwie w celach komercyjnych zaprotestowała Komisja Europejska. Zdaniem Komisji cała sprawa jest „żartem reklamowym”.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 25 październik 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 14 [author_pid] => 976 [author_name] => Gazeta Wyborcza [authortype_id] => 2 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => media [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => gazeta-wyborcza ) ) [link] => /artykul/551/swiete-mikolajki/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => ze świata [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 62 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => swiata ) [article_date_formated] => 25.10.2001 [article_day] => Czwartek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Święte Mikołajki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, sieć handlowa Woolworth wprowadziła do swoich sklepów kostiumy dla pań chcących odegrać rolę Świętego Mikołaja pod hasłem „ściśle przestrzegamy przepisów UE w sprawie równouprawnienia”.

Woowotrh wyjaśnił, że prowadzenie strojów dla Świętych Mikołajek było warunkiem utrzymania sprzedaży tradycyjnych kostiumów dla mężczyzn Mikołajów. W nocie wysłanej do brytyjskich mediów specjaliści od public relations Woolworth napisali, że „politycznie poprawni eurokraci z Brukseli mówią, że Święty Mikołaj musi być kobietą”.

Pomysł chwycił, brukowiec „The Sun” zamieścił artykuł o Mikołajce na swej znanej ze względu na zdjęcia półnagich dziewczyn trzeciej stronie.

Przeciw wykorzystywaniu stereotypów o unijnym ustawodawstwie w celach komercyjnych zaprotestowała Komisja Europejska. Zdaniem Komisji cała sprawa jest „żartem reklamowym”.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 25 październik 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €