Ambitne plany RuckZuck

Firma planuje uruchomić kilkadziesiąt nowych placówek.
Sieć posiada ponad 150 sklepów na terenie Polski, Litwy, Łotwy, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Rumunii i Czech. Docelowo w Polsce ma działać około 200 takich placówek, a w całej Europie około 500. Nowe sklepy mają powstać w 27 polskich miastach, wśród nich znajdą się: Rzeszów, Puławy, Stalowa Wola, Tomaszów Mazowiecki i Poznań.
- Naszą uwagę skupiamy na miejscowościach, które zamieszkuje nie mniej niż 25 tys. osób. Polacy przywiązują coraz większą wagę do estetyki miejsc, w których przebywają. Stawiają na materiały wysokiej jakości. Dzięki temu rynek artykułów wyposażenia wnętrz dynamicznie się rozwija, a wraz z nim rozwijają się sieci, w których dostępne są takie materiały, jedną z nich jest właśnie RuckZuck - mówi Krzysztof Bedra, manager odpowiedzialny za ekspansję sieci RuckZuck w Polsce.
W zależności od wielkości miejscowości, dopuszczalne są różne formaty sklepów. W mniejszych miejscowościach, liczących do 50 tys. mieszkańców, działają sklepy RuckZuck Expres, które mają powierzchnię 150-200 m2. W większych miastach otwierane są standardowe placówki RuckZuck, mające od 300 do 400 m2. Istnieje również możliwość uruchomienia punktów w formule Premium, które są uruchamiane w w dużych miejscowościach o znacznym potencjale zakupowym.
Przyszły partner powinien przygotować na uruchomienie własnego sklepu RuckZuck od 80 do 200 tys. zł, wielkość inwestycji uzależniona jest od wybranego formatu i wielkości przyszłego sklepu. Ze strony właściciela sieci potencjalny partner może oczekiwać wsparcia i szczegółowego instruktażu w trakcie uruchamiana sklepu, a także podczas jego dalszego funkcjonowania.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej