Czeska ofensywa Brand New Products

Outletowa sieć otwiera kolejne sklepy.
Po udanym debiucie sklepów franczyzowej sieci odzieżowej w Wilnie na Litwie firma kontynuuje rozwój za południową granicą Polski.
- Na terenie Czech w lipcu powstał sklep Brand New Products w Trińcu – mówi Zachariasz Bryniarski, manager sieci. - Na początku września otwarty zostanie też punkt w czeskiej miejscowości Mlada Boleslav. Planujemy również rozszerzenie sieci o lokale w Brnie i Pradze.
Brand New Products działa na rynku od 1987. Obecnie sieć na terenie Polski, Litwy, Czech i Ukrainy ma kilkadziesiąt sklepów multibrandowych, oferujących produkty światowych marek odzieżowych i obuwniczych, tj. Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang.
Inwestycja we własny biznes pod znakiem Brand New Products wymaga wkładu finansowego na poziomie ok. 30 tys. Sklepy sieci zwykle działają w lokalach o powierzchni od 20 do 150 m2.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej