Żabka - prezentacja systemu
Zostań Franczyzobiorą na dogodnych warunkach.
Poprowadź sklep Żabka – poznaj warunki współpracy
Żabka to solidna i stabilna sieć. Już od 1998 roku odpowiadamy na potrzeby milionów Polaków, ułatwiając im codzienne zakupy i załatwienie najważniejszych spraw. Rozwijając się razem z naszymi klientami, stworzyliśmy prężną sieć ponad 10 000 małych i wygodnych sklepów Żabka prowadzonych przez przeszło 8600 franczyzobiorców. Jesteśmy też pewnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Nasza oferta franczyzowa skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i nowych przedsiębiorców na rynku.

Zasady współpracy
Oferujemy:
- Gotowy sklep – zatowarowany, wyposażony w systemy informatyczne, meble, sprzęt, zlokalizowany w miejscu wskazanym przez sieć (koszt remontu i dostosowania sklepu pod standardy sieci leżą po stronie Żabki);
- Stałe wsparcie marketingowe i komunikacja ogólnopolska;
- Polisę na Biznes, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy;
- Szkolenia przed otwarciem sklepu (teoretyczne i praktyczne) oraz stałe wsparcie po otwarciu;
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi, ułatwiających zarządzanie sklepem, np. aplikacja Cyberstore, asystent Żabka, pakiet OptiPlan;
- Wsparcie logistyczne i produktowe – dostawa towaru bezpośrednio pod drzwi w 24 h;
- Konkurencyjną ofertę przyciągającą klientów – promocje i usługi dostępne tylko w Żabce;
- Możliwość skorzystania z benefitów: LuxMed, MultiSport, Orlen flota;
- Przejrzysty system rozliczeń – gwarantujący solidną podstawę i dający możliwość rozwoju w zależności od Twojego zaangażowania i realizowanych obrotów;
Od kandydatów na Franczyzobiorców oczekujemy:
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej;
- Przedsiębiorczości – to cecha niezbędna w handlu;
- Umiejętności kierowania zespołem – będziesz liderem dla swoich pracowników;
- Pozytywnego nastawienia do Klienta;
- Zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy;
- Podstawowej znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office);
- Minimalnego wkładu finansowego w wysokości ok. 5 tys. zł na pokrycie kosztów w pierwszym miesiącu prowadzenia działalności (m.in. zakup kasy fiskalnej) oraz pokrycie wstępnych kosztów zatowarowania sklepu w produkty regionalne.
- Odbycia 15-dniowego szkolenia wprowadzającego

Otwórz sklep Żabka w 5 krokach
1.Wypełnienie formularza online
Wypełnij krótki formularz na stronie internetowej, a my skontaktujemy się z Tobą
2.Spotkanie się z naszym przedstawicielem
Zapoznajesz się z naszą ofertą stacjonarnie lub online, a my weryfikujemy Twoją historię kredytową
3.Omówienie zasad współpracy
Spotykasz się z managerem ds. sprzedaży, aby szczegółowo omówić zasady współpracy
4.Szkolenia i dokumenty
Przejdziesz niezbędne szkolenia praktyczne i teoretyczne, zakończone egzaminem. Podpiszemy też wszystkie konieczne dokumenty
5.Rozpoczęcie działalności
Następuje zatowarowanie i przekazanie kluczy. Rozpoczynasz swoją działalność
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Żabka.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


