Bezpieczny papieros

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na początku XX wieku, w odpowiedzi na medialną nagonkę o szkodliwości nikotyny, kompanie tytoniowe próbowały stworzyć „bezpiecznego” papierosa. Jednak z marnym skutkiem. Prototyp e-papierosa został skonstruowany dopiero w I połowie lat 90 przez firmę Philip Morris. W Polsce pierwsze e-papierosy pojawiły się w 2006 roku, ale prawdziwy bum nastąpił w latach 2008 i 2009. Elektroniczne papierosy nie są już przejawem ekstrawagancji czy luksusu, lecz sposobem na zdrowsze palenie. Nic więc dziwnego, że z dnia na dzień stają się coraz bardziej popularne. Elektroniczny papieros wygląda, smakuje, a nawet wypuszcza dym, jak prawdziwy.

Firma Mild funkcjonuje na Polskim rynku od 2007 roku i zajmuje się sprzedażą akcesoriów do elektronicznego palenia. 217 placówek franczyzowych i partnerskich, sklep internetowy oraz sprzedaż artykułów przez Allegro tworzy największą sieć sprzedaży e-papierosów w naszym kraju. Dzięki bumowi w latach 2008-2009 firma notowała zyski nawet w czasie kryzysu.

- Wszystkim partnerom handlowym Mild oferuje bardzo atrakcyjne warunki finansowe, z marżami sięgającymi nawet 80-100 proc.! - zachęca Dawid Urban, właściciel sieci Mild - Firmy partnerskie, oprócz produktu, otrzymują bezpłatnie pełne wsparcie marketingowe w postaci panelu LCD, odtwarzacza DVD, plakatów, roll-upów, standów, ulotek, toreb, itp.

Punkty handlowe oferujące produkty Mild znajdują się najczęściej w większych miastach - w centrach handlowych oraz w ciągach komunikacyjnych. Dodatkowo każdy, kto już prowadzi jakąś działalność, może poszerzyć swój asortyment o produkty firmy Mild. Średnia powierzchnia punktu handlowego to 7-10 m2. Do końca roku ma powstać ich jeszcze 30.

Partner marki Mild otrzymuje stałą pomoc produktową i marketingową oraz indywidualnego opiekuna. Firma pomaga także w załatwieniu wszelkich formalności związanych z uruchomieniem działalności w konkretnej lokalizacji. Franczyzobiorca ma również możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach dla sprzedawców.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €