Franczyza dla prawdziwych mężczyzn

Firma Pawo, producent i dystrybutor odzieży męskiej, rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
Firma Pawo zajmuje się produkcją i sprzedażą formalnej odzieży męskiej. Firma powstała ponad 20 lat temu. Przez ten czas udało jej się stworzyć sieć 28 salonów własnych, w których sprzedawane są m.in. garnitury, koszule, krawaty i inne elementy męskiej garderoby. W tym roku sieć powiększyła się o trzy nowe placówki, na przyszły zaplanowane jest otwarcie czterech nowych salonów. Żeby zdynamizować rozbudowę swojej sieci, firma zdecydowała się na rozwój poprzez franczyzę.
- Poszukujemy partnerów, którzy będą gotowi poprowadzić salony Pawo w miejscowościach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zdecydowanie najlepszym okresem na rozpoczęcie inwestycji są krótkie okresy zmniejszonych obrotów pod koniec lutego i sierpnia, czyli tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu sprzedaży - mówi Paweł Wolski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.
Branża odzieżowa została bardzo boleśnie dotknięta skutkami spowolnienia gospodarczego, jednak firma Pawo na kryzys nie może narzekać.
- Paradoksalnie, kryzys był i nadal jest dla naszej firmy zjawiskiem bardzo korzystnym. Zmusił on polskich mężczyzn do szczegółowej analizy stosunku jakości produktów do ich ceny, a w tym kontekście nasza firma wypada bardzo korzystnie - mówi Wolski. - Dzięki temu udało się nam pozyskać wielu nowych klientów, których teraz będziemy chcieli utrzymać wysoką jakością produktów i szerokim asortymentem. Podejmujemy też działania marketingowe poprawiające naszą komunikację z rynkiem.
Franczyzobiorca otrzymuje know-how przygotowania i prowadzenia salonu. Zostanie również przeszkolony ze znajomości produktów i technik sprzedaży. Salony prowadzone są w systemie depozytowym, franczyzobiorca nie musi też płacić za przystąpienie do sieci. Opłata marketingowa wynosi 3 tys. zł miesięcznie. Salon Pawo powinien być rentowny już od pierwszego miesiąca, zaś zwrotu z inwestycji można oczekiwać po 1,5 roku działalności.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej