Pronuptia wkrótce w Polsce
Groupe Pronuptia do końca roku otworzy pierwszą placówkę franczyzową w Polsce.
Groupe Pronuptia to trzy marki sukien ślubnych i wieczorowych: Point Mariage, Complicité oraz Pronuptia. Każda z nich oparta na innej koncepcji aby odpowiedzieć na potrzeby jak największej liczby klientów. Point Mariage to duże sklepy na peryferiach miasta w strefach handlowych. Duża powierzchnia sprzedaży oznacza więcej swobody dla klienta oraz większą ekspozycję. Koncept marki Complicité to natomiast butik w centrum, gdzie klient znajdzie kreacje różnych stylistów. Pronuptia z kolei działa na rynku sukien ślubnych od 50 lat. Sklepy ostatniego z konceptów zlokalizowane są w luksusowych butikach w ścisłym centrum, gdzie prezentowane są autorskie kolekcje znanych stylistów mody ślubnej.
- Należy zaznaczyć, że nasze sklepy to nie tylko salony sukien ślubnych, ponieważ każda marka w swojej kolekcji proponuje oprócz sunki ślubnych także suknie wieczorowe, garnitury, dodatki oraz ubrania dla dzieci. - mówi Aneta Jargieło, przedstawiciel Groupe Pronuptia na Polskę – To również duży plus naszych sklepów, które mogą zadowolić nie tylko przyszłych małżonków, ale również najbliższą rodzinę oraz gości.
Sieć liczy już ponad 150 własnych sklepów, które znajdują się głownie we Francji i w Niemczech oraz około 200 jednostek franczyzowych i partnerskich na całym świecie. Obecnie firma kieruje swoją ofertę do polskich przedsiębiorców i poszukuje potencjalnych franczyzobiorców. Do końca 2010 roku zostaną otwarte pierwsze na terenie Polski salony franczyzowe marki Pronuptia. Sklepy marek Point Mariage i Complicité zaczną się pojawiać w naszym kraju w kolejnych latach.
Oferta franczyzowa skierowana jest do miast powyżej 60 tys. mieszkańców. Przyszły partner może liczyć na wyłączność terytorialną, szkolenia oraz materiały marketingowe otrzymane od franczyzodawcy. Franczyzobiorca powinien przygotować się na inwestycje w wysokości 25-30 tys. euro. Kwota ta obejmuje opłatę wstępną oraz zakup odzieży do sklepów. Do tego dochodzą koszty związane z zakupem bądź najmem odpowiedniego lokalu. Nowe kolekcje wszystkich marek działających w grupie pojawiają się w sklepach już w październiku.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


