Nowy model Coffeeshopów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Coffeeshop Company powstała w 1999 r. w Wiedniu. Tam też znajduje się pierwszy lokal, w którego ofercie znajduje się kawa serwowana w różnych jej odsłonach oraz słodkości i wytrawne przekąski. Od tego czasu spółka uruchomiła ponad 200 kawiarni w 14 krajach świata, w Europie jest ich ok. 150. W Polsce pierwsze kawiarnie zostały otwarte trzy lata temu. Do chwili obecnej powstało ich sześć. W lipcu swoją działalność zainaugurowała placówka w centrum Gliwic. Trwają też prace nad realizacją dwóch kolejnych punktów.

Odświeżeniu i uelastycznieniu ulegnie też model franczyzowy.
- W obecnej chwili pracujemy and nowym modelem franczyzowym, który przedstawimy klientom w niedługim czasie. Jednocześnie przygotowujemy produkty promocyjne, które jak co kwartał wprowadzamy do sprzedaży - zapowiada Agnieszka Sieniawska, z Coffeeshop Polska.

Aby zainwestować w kawiarnię, trzeba dysponować kwotą od 10 do 120 tys. euro. Cena zależy od wybranego modelu kawiarni, a jest ich osiem. Opłata wstępna jest negocjowana z biorcą, a opłaty bieżące to 5 proc. od obrotu netto. Fundusz marketingowy jest nieobligatoryjny.

Okres zwrotu inwestycji to ok. pięć lat. Jeśli chodzi o rentowność, to wszystko zależy od zarządzającego i wykorzystania potencjału miejsca. - Są lokale , które już po trzech miesiącach samofinansowały się w całości i przyniosły niewielkie zyski właścicielowi, ale są też i takie, które dopiero niemal po roku osiągnęły próg samofinansowania. Wszystko tak naprawdę leży w rękach właścicieli - tłumaczy Sieniawska.

Coffeeshopy dobrze prosperują w centrach dużych miast oraz w renomowanych galeriach handlowych. Jednak te lokalizacje to nie jedyne wskazania franczyzodawcy. Mile widziane będą też małe kawiarenki otwierane na terenach uczelni czy biurowców (takie punkty działają z powodzeniem na terenie innych państw). Firma zapewnia m.in.: pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji, lub ocenę istniejącego lokalu, analizę zamierzenia inwestycyjnego, szkolenie pracowników w międzynarodowym centrum w Austrii i ich trening w działających już lokalach oraz korzystne warunki zakupów u dostawców.

(mip)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €