Wszystko do łazienki
o rozwoju sieci franczyzowej Glazury Królewskiej opowiada Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju i sprzedaży.
Jak rozwija się sieć Glazura Królewska?
Od początku roku podpisaliśmy 15 umów franczyzowych. 10 salonów już działa, pozostałe są w trakcie przygotowania do otwarcia. Obserwujemy duże zainteresowanie klientów naszą ofertą. Zauważyliśmy, że Polacy obecnie ostrożniej wydają pieniądze i bardziej cenią swój czas. Dzięki temu doceniają nasze salony, w których w jednym miejscu mogą w dobrej cenie kupić produkty niezbędne do przeprowadzenia remontu łazienki. Glazura Królewska współpracuje z największymi producentami asortymentu potrzebnego do urządzania łazienek – m.in. mamy w ofercie płytkę ceramiczną, armaturę łazienkową oraz meble łazienkowe. Poza tym świadczymy wiele usług okołosprzedażowych, takich jak doradztwo, projektowanie.
Czy franczyzobiorca może otworzyć sklep Glazury Królewskiej w każdym mieście w Polsce?
Otwieramy sklepy franczyzowe w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, obecnie przede wszystkim w południowej i zachodniej Polsce. Partycypujemy w kosztach otwarcia salonu franczyzowego, dostarczając między innymi meble ekspozycyjne. Towarzyszymy franczyzobiorcom na każdym etapie powstawania ich biznesu. Pomagamy im wybrać lokal, projektujemy salon z uwzględnieniem wszelkich zasad handlowo-marketingowych, rekrutujemy personel, podejmujemy ogólnopolskie działania marketingowe.
Szczegółowe informacje na temat współpracy franczyzowej z naszą firmę będzie można uzyskać na 8. Ogólnopolskim Salonie Franchisingu, który odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniach 14-16 października.
rozmawiała (smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


