Przybywa salonów Madleine
Poznańska firma otworzyła trzy nowe salony sukien ślubnych w kraju.
Klientki mogą kupić suknie ślubne w 62 salonach Madleine. W sieci działają dwa salony własne, trzy niedawno otwarte franczyzowe oraz 57 partnerskich. Franczyzowych będzie przybywało, gdyż firma zaplanowała przesunięcie akcentu na sklepy prowadzone właśnie w tym systemie. Zwiększy się też liczba placówek w mniejszych miastach, liczących 20-50 tys. osób.
- W tym roku planujemy otwarcie jeszcze pięciu salonów: w stolicy Małopolski, na Śląsku oraz w centralnej i północnej Polsce - zapowiada Magdalena Sulwińska, właścicielka firmy. Spółka chce również zaistnieć w krajach bałtyckich, Czechach, Słowacji oraz na Białorusi i Ukrainie.
Niedawno uruchomiono w rodzinnym mieście nowy showroom, czyli miejsce, w którym prezentuje się kolekcje dla klientów hurtowych i kandydatów na franczyzobiorców. Madleine także była obecna na międzynarodowych targach ślubnych w Mediolanie i Essen.
Pierwszy sklep, istniejącej od 12 lat firmy, został otwarty w Poznaniu pod szyldem Magdalena. Po dwóch latach uruchomiono w mieście kolejny salon Julietta. Od tego czasu liczba punktów znacznie się powiększyła, a sieć - pod wspólną nazwą Madleine - rozproszyła się po całej Polsce i krajach sąsiadujących. W ofercie sklepów znajdują się suknie z takich kolekcji, jak m.in.: Miss Kelly, Divina Sposa czy Just For You.
- Moda ślubna charakteryzuje się tym, że musi zaspokajać oczekiwania i gusta wszystkich klientek, które poszukują dla siebie idealnej sukni. Stąd też nasza odpowiedź - prawie 600 modeli sukien każdego roku w ofercie oraz wszelkie możliwe dodatki do nich - mówi Sulwińska.
Aby zostać biorcą licencji Madleine, należy dysponować lokalem o min. powierzchni 50 m2. Na zatowarowanie salonu trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł. Zakup mebli i elementów wystroju to ok. 10 tys. zł. Koszt przystosowania danego lokalu zależy od potrzebnej wielkości nakładu pracy i środków remontowych. Cała inwestycja zamyka się w granicach 40-80 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty wstępnej i bieżącej, zaś opłata na fundusz marketingowy ustalana jest indywidualnie z każdym partnerem. Inwestycja zwraca się najpóźniej w ciągu dwóch lat.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

