Kawałek Australii

Skórzane paski, kapelusze i kamizelki; na pierwszy rzut oka to garderoba Indiany Jonesa, w rzeczywistości asortyment sklepu Marcus Australian House.
Firma Marcus Australian House reprezentuje na polskim i europejskim rynku kilku australijskich producentów odzieży i obuwia. Są to kurtki, koszule, płaszcze, spodnie, kapelusze oraz buty popularnych marek australijskich tj.: Kakadu Traders Australia, Sydney Oilskin, Whillas & Gunn czy Harold Boot. W ofercie znajdziemy odzież do użytku codziennego, ale również specjalistyczną, przeznaczoną do jazdy konnej, dla motocyklistów czy myśliwych. Marka Kakadu Traders, na której dystrybucję w Polsce Marcus Australian House ma wyłączność, powstała ponad 30 lat temu w Australii. Przez tan czas firma stworzyła własne płótna, które w połączeniu z najlepszymi skórami, dają bardzo wytrzymałe wyroby.
- Byliśmy w Australii parokrotnie, zauroczeni i zakochani tym kontynentem, postanowiliśmy przybliżyć Polsce oryginalną odzież w stylu country. - mówi Marta Szynal, właścicielka Marcus Australian House - Do Australii eksportujemy polską prasę, książki, filmy i wiele innych polskich produktów. Jesteśmy dumni, że nasza praca pomaga w istnieniu małego kawałka Polski na australijskim kontynencie i kawałka Australii w Polsce.
Propagując odzież i obuwie australijskie Marcus Australian House współpracuje ze sklepami jeździeckimi i myśliwskimi m.in. w Rzeszowie i Poznaniu. W asortymencie znajdziemy także kosmetyki organiczne firmy Margaret River Savi, które firma wprowadza do sklepów i gabinetów kosmetycznych.
W sklepach Marcus Australian House bardzo ważny jest wystrój, który powinien jak najlepiej oddawać prawdziwy klimat tego odległego kontynentu, dlatego to franczyzodawca zajmuje się aranżacją i wyposażeniem sklepu. Wszystkie placówki będą aranżowane na wzór sklepu w Nowym Tomyślu. Franczyzodawca dokonuje również pełnego zatowarowania sklepu i utrzymuje bieżące zaopatrzenie.
Na dzień dzisiejszy kompletna inwestycja zamyka się w kwocie od 120 do 150 tys. dolarów australijskich (ok. 45 - 52 tys. zł) dla sklepu o powierzchni ok. 100 m 2. Marcus Australian House nie pobiera opłaty licencyjnej. Firma preferuje otwieranie sklepów w średnich i dużych miastach, jednak wybór konkretnej placówki pozostawia przyszłym partnerom.
(boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej