150. Intermarché w Polsce

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowy Intermarché znajduje się w budynku przemysłowym z XIX wieku.
- Prace adaptacyjne rozpoczęliśmy w marcu bieżącego roku, a zakończyliśmy pod koniec sierpnia - mówi Joanna Ciastek, właścicielka supermarketu w Chełmnie. - Czerwona cegła i spadzisty dach wyróżnia nas w okolicy, dzięki czemu klienci zaczęli kojarzyć nasz sklep jeszcze przed jego otwarciem. Wnętrze i remont budynku musieliśmy wykonać zgodnie ze wskazówkami miejscowego konserwatora zabytków.

Powierzchnia placówki wynosi 1000 m2. Do dyspozycji klientów jest darmowy parking z 92 miejscami dla samochodów osobowych. Supermarket w Chełmnie oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia oraz piec konwekcyjny, które umożliwiają zakup tradycyjnych wyrobów produkowanych na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwatorów.

- Wiemy, że konkurencja nie śpi, dlatego skupiamy się teraz na pracy nad jakością produktów i ich cenami. Organizujemy różne promocje, degustacje oraz konkursy. W niedalekiej przyszłości planujemy otworzyć darmowy plac zabaw dla dzieci - dodaje Joanna Ciastek.

W ramach Grupy Muszkieterów działają supermarkety spożywcze Intermarché oraz sklepy z branży "dla domu i ogrodu" Bricormarché. Sieć jest pod względem obrotów, które w 2009 roku wyniosły 3,27 mld zł, największą grupą franczyzową w Polsce. Muszkieterowie obecni są w ośmiu krajach europejskich: w Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i w krajach bałkańskich. Plany strategiczne grupy zakładają ekspansję sieci w małych i średnich miejscowościach liczących do 70 tys. mieszkańców.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €