Doradca to podstawa

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Takich osób poszukuje Finance Leader Group, które skupia w swoich strukturach niezależnych doradców finansowych. W sieci działa obecnie 11 różnej wielkości podmiotów, działających w grupie i korzystających z przygotowanych przez nią produktów. Firmy skupione w FLG obsługują już klientów m.in. w Łodzi, Katowicach i Toruniu.
- W naszej grupie skupiamy zarówno indywidualnych doradców finansowych, jak i firmy, które działają już na rynku pod własną marką, ale w przystąpieniu do sieci widzą dla siebie szansę na dalszy rozwój - wyjaśnia Tomasz Bigosiński, wiceprezes Finance Leader Group.

Dla zarządu FLG najważniejsze jest doświadczenie i wiedza przyszłych partnerów. Każdy z doradców ma portfel własnych klientów, którzy cały czas pozostają pod jego opieką. Olbrzymie znaczenie ma również etyka zawodowa i uczciwość względem klientów, którą FLG chce potwierdzić certfikatem wiarygodności oferowanych produktów wydawanym przez Stowarzyszenie Niezależnych Doradców Finansowych.

- Zależy nam na ludziach, którzy potrafią doradzić, a nie tylko sprzedać określony produkt przy pomocy kilku wyuczonych formułek nie rozumiejąc zupełnie jego istoty. Jednak żeby doradzać trzeba mieć wiedzę popartą doświadczeniem. Chcemy, żeby nasi klienci mieli pewność, że w umowie, którą z nimi podpisujemy nie ma żadnych kruczków - mówi Andrzej Piotrowski, prezes spółki Finance Leader Group. - Niestety wiele osób, kupując ubezpieczenia czy produkty finansowe postępuje tak, jakby kupowała samochód ze względu na jego kolor, a nie to, co jest pod maską. Żeby podjąć dobrą decyzję trzeba zajrzeć do wnętrza, czyli dokładnie przeczytać ogólne warunki ubezpieczenia bądź inwestycji. Większość klientów ich zwyczajnie nie czyta, a sprzedawcy też nie są w stanie ich wyjaśnić, bo te warunki są dla nich niezrozumiałe. Dlatego nasza firma stawia sobie za cel współpracę z towarzystwami, które będą sprzedawać wiarygodne produkty zrozumiałe dla doradców i dla klientów.

Wejście do sieci daje nowym partnerom dostęp do szerokiej gamy produktów finansowych przygotowanych w taki sposób, by można było je łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb klientów.

- Pracując w branży finansowej prawie 20 lat zauważyliśmy, że nie zawsze produkt, który jest oferowany przez towarzystwo czy bank, jest produktem dobrym dla klienta - mówi Andrzej Piotrowski. - My mamy bezpośredni kontakt z klientem, więc znamy jego potrzeby, a utrzymując długofalowe stosunki wiemy również, jak sprawdzają się produkty, które oferowaliśmy wcześniej. Mając takie doświadczenie jesteśmy w stanie, na bazie oferty dużych towarzystw ubezpieczeniowych, czy banków, stworzyć paletę własnych produktów najpełniej zaspokajających potrzeby naszych klientów.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €