850 na świecie, 75 w Polsce

Salonów Fotodepilacji i Fotoodmładzania No+Vello przybywa w błyskawicznym tempie.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Sieć na polskim rynku rozwija się dopiero od lutego, ale liczba jej placówek już zdążyła osiągnąć 75. Salony Fotodepilacji i Fotoodmładzania No+Vello przywędrowały ze słonecznej Hiszpanii. I choć pogoda nad Bałtykiem nie pozwala na eksponowanie wydepilowanych części ciała tak długo, jak mogą to robić mieszkańcy półwyspu Iberyjskiego, to zainteresowanie konceptem jest bardzo żywe - zarówno wśród przedsiębiorców, jak i klientów.
- Popularność No+Vello możemy tłumaczyć przede wszystkim rynkową potrzebą, którą nasze usługi zaspokajają - mówi Martyna Królikowska, area menedżer sieci na Polskę centralną. - Na świecie działa już 850 naszych salonów, mamy więc doświadczenie w rozwoju franczyzy.
Zdaniem przedstawicielki sieci potężne międzynarodowe zaplecze i bogate wsparcie marketingowo-techniczne to klucz do sukcesu No+Vello w Polsce.
- W kraju jest coraz więcej obcokrajowców, którzy znają markę i chętnie korzystają z jej usług - mówi Królikowska. - Ceny w naszych salonach są ukształtowane na takim poziomie, by nasza oferta była powszechnie dostępna. Podobnie jest z warunkami przystąpienia, jakie oferujemy przedsiębiorcom.
Opłata wstępna w sieci wynosi 120 tys. zł i obejmuje wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy, szkolenie, materiały marketingowe, a także koszt licencji. Miesięczna opłata to natomiast 1,2 tys. zł. Franczyzobiorcy płacą też składkę marketingową w wysokości 400 zł. No+Vello poszukuje partnerów w miejscowościach powyżej 40 tys. mieszkańców, którzy dysponują lokalem o minimalnej powierzchni 40 m2.
(gum)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...