Majster buduje markę

Operator franczyzowej sieci jest o krok od realizacji planów rozwoju na 2010 rok.
Plany na ten rok zakładały osiągnięcie liczby 100 placówek franczyzowych. Pierwszy sklep pod znakiem Majstra powstał w 2007 roku, a dziś pod tym szyldem działają już 93 placówki. Franczyzodawca ocenia, że docelowo może powstać ich nawet ok. 200.
- Na sukces marki Majster złożyło się kilka czynników - mówi Arkadiusz Palus, pełnomocnik zarządu ds. sieci Majster.- Najważniejszym jest jednak to, że gwarantujemy naszym franczyzobiorcom kompleksową współpracę. Dotyczy ona zarówno projektu i budowy punktu, jak i szkoleń, rozwiązań informatycznych, a także obsługi handlowej i marketingowej. Kontrolujemy rozwój sieci, ale też czerpiemy z pomysłów naszych partnerów i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom.
Marka swoją pozycję rynkową buduje zaledwie trzy lata, ale już może pochwalić się wzrostem na poziomie kilkudziesięciu placówek rocznie.
- Konkurencja na rynku jest bardzo duża, dlatego też nasi partnerzy mają dużą elastyczność w doborze asortymentu i w prowadzeniu akcji marketingowych na lokalnych rynkach - mówi Palus.- Dlatego zapewniamy im wsparcie przez cały okres wspólnego działania, a w zamian oczekujemy wzrostu obrotów i lojalności.
Wkład własny wymagany do wejścia do sieci to ok. 40 tys. zł. Franczyzobiorca powinien dysponować dobrze usytuowanym lokalem przystosowanym do prowadzenia działalności handlowej, a także posiadać doświadczenie w prowadzeniu biznesu.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej