Franczyza do wynajęcia

eWynajem.pl wdrożył nowoczesne rozwiązania dotyczące krótkoterminowego wynajmu oraz inwestowania w nieruchomości.
Klientami firmy eWynajem.pl są osoby zainteresowane wynajęciem lokali przy okazji realizowania kontraktu poza miejscem zamieszkania, udziału w targach, wyjazdu służbowego lub turystycznego.
- Do dyspozycji najemców będą mieszkania, apartamenty, rezydencje, biura i lokale użytkowe w obiektach podzielonych na cztery klasy oraz standardy właściwe poszczególnym rodzajom lokali, a także usługi świadczone w ramach serwisu sprzątającego i technicznego - mówi Mariusz Jeznach, prezes zarządu e-Rent Polska. - Zanim klient wybierze lokal, będzie mógł go obejrzeć za pośrednictwem platformy internetowej eWynajem.pl.
To samo będzie mógł zrobić w placówce franczyzobiorcy, czyli swoistej recepcji, która będzie pełniła funkcję sali prezentacji wyposażonej w wygodne siedzisko i 40-calowy monitor, na którym pracownik wyświetli w trójwymiarowej wersji dostępne lokale.
Zadaniem partnera eWynajem będzie pozyskiwanie nie tylko klientów zainteresowanych wynajęciem powierzchni, lecz także właścicieli mieszkań, kamienic, a nawet całych osiedli, którzy chcieliby wpisać swoje nieruchomości do bazy obiektów franczyzobiorcy. Obecność w bazie będzie wiązała się z miesięcznym abonamentem uzależnionym od standardu i powierzchni lokali.
- Z systemu „kup, by wynająć” korzysta coraz więcej inwestorów, którzy zarabiają na wynajmie posiadanych apartamentów. Dlatego oczekujemy, że nasi franczyzobiorcy będą pełnili funkcję doradców, do czego potrzebne jest doświadczenie w nieruchomościach i znajomość rynku lokalnego - zapowiada Mariusz Jeznach.
eWynajem zakłada, że do końca 2011 roku w każdym mieście wojewódzkim będzie działał franczyzobiorca sieci. Dodatkowo recepcje firmy będą otwierane również w największych miejscowościach turystycznych. Każdy partner otrzyma wyłączność terytorialną na swoje miasto. We wrześniu uruchomiona została pierwsza placówka w Szczecinie. Opłata licencyjna wynosi 75-150 tys. zł.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej