Eurocash inwestuje we franczyzobiorców

Rusza akademia umiejętności dla personelu i właścicieli sklepów. Eurocash zamierza podwyższyć kwalifikacje 30 tys. osób.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Eurocash chce podnieść kwalifikacje właścicieli i pracowników swoich sklepów detalicznych. Ma to pomóc w walce z hipermarketami. Wzrost liczby wielkopowierzchniowych hipermarketów w Polsce negatywnie wpłynął na sytuację małych i średnich sklepów spożywczych. Udział w rynku tradycyjnych sklepów kształtuje się obecnie na poziomie poniżej 50 proc. Jeszcze w 1998 r. było to ponad 80 proc.
- Akademia Eurocash to projekt składający się z 3 elementów: szkoleń, badania ich efektywności oraz systemu motywacyjnego. Program jest realizowany z Carlsbergiem, Coca-Colą i Unileverem. Dzięki temu właściciele i pracownicy naszych sklepów detalicznych otrzymają dostęp do wiedzy eksperckiej i umiejętności na najwyższym poziomie - mówi Luis Amaral, Prezes Zarządu Eurocash.
Program oraz tematyka kursów zostały dopasowane do czterech głównych grup odbiorców: właścicieli sklepów, kierowników, pracowników działu mięsa-wędliny i pracowników pozostałych działów. Podczas kursów właściciel sklepu będzie mógł poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania finansami sklepu, zarządzania zespołem oraz tworzenia polityki cenowej oferowanego asortymentu. Pracownicy odpowiedzialni za dział mięsa-wędliny dowiedzą się wszystkiego o kontroli jakości mięsa, o przechowywaniu produktów i ich umiejętnym eksponowaniu.
Drugą częścią projektu Akademii Eurocash objęci są właściciele i pracownicy sklepów Delikatesy Centrum. We wszystkich placówkach przeprowadzone zostanie badania typu „Tajemniczy Klient”. W ten sposób nastąpi weryfikacja skuteczności szkoleń odbytych w Akademii. Badania, prowadzone przy udziale renomowanej firmy badawczej Nielsen, pozwolą obiektywnie ocenić rezultaty szkoleń.
Co kwartał, na podstawie badania „Tajemniczy Klient”, pracownicy 200 najlepszych sklepów, otrzymają nagrody pieniężne. Eurocash przewiduje, że łączna wartość nagród przekazanych bezpośrednio pracownikom franczyzobiorców wyniesie ponad 3 miliony złotych rocznie. Warunkiem otrzymania nagrody jest ukończenie warsztatów związanych z e swoim stanowiskiem pracy oraz zastosowanie wiedzy w praktyce. Motywacyjna część programu Akademii Eurocash to pewne novum na rynku, bowiem franczyzodawca nagradza bezpośrednio pracowników sklepów franczyzowych.
Na stronie Akademiaeurocash.pl każdy franczyzobiorca Eurocash może zapoznać się z planem szkoleń i zapisać się na wybrane kursy (rekrutacja już trwa). Dodatkowo strona umożliwia dostęp do systemu e-learning i narzędzi internetowych wspierających prowadzenie sklepu, takich jak: kalkulator wskaźników efektywnego sklepu, czy kalkulator marż.
Partnerami medialnymi Akademii Eurocash jest portal internetowy Franchising.pl. oraz miesięcznik Wiadomości Handlowe.
(aslod)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...