Redan podsumowuje trzeci kwartał

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Spółka zajmująca się rozwojem sieci Top Secret i Troll nie może w tym roku narzekać na złe wyniki. Po trzech kwartałach tego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 7 proc. w porównaniu do wyniku osiągniętego w analogicznym okresie ubiegłego roku i wyniosły 222 mln. zł. Szacunkowa wartość marży handlowej Grupy wzrosła o 20 proc.

- Trzeci kwartał zakończyliśmy wzrostami sprzedaży i marży handlowej, zarówno w dyskontowym, jak i modowym sektorze naszej działalności. Wypracowane od początku roku poziomy sprzedaży i marży są zgodne z naszymi oczekiwaniami i utwierdzają nas w przekonaniu, że osiągniemy zaplanowany na ten rok wynik - mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu spółki Redan.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Największe przychody ze sprzedaży osiągnęła działająca na rynku dyskontowym sieć Textilmarket. Po trzech kwartałach bieżącego roku wypracowała 117,1 mln przychodów ze sprzedaży, co oznacza ponad 20 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Jednocześnie wolumen marży handlowej zwiększył się o 23 proc. Co ważne dla wyników rośnie także sprzedaż w sklepach porównywalnych – w ciągu trzech kwartałów tego roku o 4 proc. Redan zamierza w dalszym ciągu rozwijać swoją sieć sklepów dyskontowych, która od początku roku powiększyła się o ponad 30 nowych punktów.

Na rynku modowym Grupa Redan konsekwentnie realizuje strategię budowy sklepów multibrandowych Top Secret&Friends. Obecnie jest ich już ponad 20 w największych miastach w Polsce. Ich rozwój w całości zrekompensował zamknięte w zeszłym roku sklepy monobrandowe Trolla. Łącznie w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2010 r. na rynku modowym w Polsce Grupa Redan zrealizowała taki sam poziom obrotów jak w roku poprzednim, czyli ponad 93 mln zł.

- Kluczowe znaczenie dla osiąganych na rynku modowym wyników ma przede wszystkim wolumen marży handlowej. Od początku roku wzrósł on o 24 proc., co bezpośrednio przekłada się na poprawę realizowanych wyników. W sklepach porównywalnych przychody zwiększyły się zaś o ponad 2 proc. Dobrze rozwijała się także sprzedaż poza granicami Polski: wzrosła o ponad 23 proc. - mówi Bogusz Kruszyński.

W portfolio Grupy Redan znajduje się marka dyskontowa Textilmarket i rozwijane we franczyzie sieci sklepów Top Secret i Troll oraz multibrandowy Top Secret&Friends. Spółka zarządza ponad 400 sklepami w kraju i za granicą.

(mak)

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €