Bajkowa franczyza

Przedszkole 100 Bajek startuje z budową sieci franczyzowej.
- Póki co, posiadamy jedną własną placówkę, która funkcjonuje bardzo dobrze, ale tendencja na rynku oświatowym sprzyja rozwojowi. Dlatego też pomyśleliśmy o kolejnych placówkach. Rodzice mają coraz większą świadomość, ile znaczy dla ich dziecka kontakt z rówieśnikami i przedszkolem od wczesnych lat dzieciństwa - mówi Monika Lorek, właścicielka istniejącej od czterech lat placówki 100 Bajek w Chrzanowie.
Oferta przedszkola jest uniwersalna. Oprócz programu przewidzianego przez MEN, w placówce realizowane są zajęcia z języka angielskiego, muzyczno-taneczne, plastyczne i sportowe. Oprócz tego, można zapisać dziecko na szachy, taniec, lekcje gry na keyboardzie i basen.
Preferowani franczyzobiorcy powinni legitymować się wykształceniem pedagogicznym. Największe szanse na współpracę mają dyrektorzy publicznych przedszkoli chcących prywatyzacji swoich placówek, co nie oznacza, że zaangażowani w projekt inwestorzy o innym profilu zawodowym będą skreślani.
- Jeśli ktoś nie jest pedagogiem, a wprowadzi do swojego przedszkola wykwalifikowaną kadrę, to chętnie rozpoczniemy z nim współpracę - mówi Lorek. – Chcemy otwierać przedszkola w dużych i średnich miastach na południu Polski, dlatego stamtąd powinni pochodzić biorcy – dodaje.
Kwota inwestycji to 30-150 tys zł. Jeżeli franczyzobiorca zamierza wybudować lokal (300-400 m2), musi wyłożyć z własnej kieszeni dodatkowo ok. 330 tys. zł. W zamian otrzymuje gotowy przepis na biznes, z pełną ofertą edukacyjną, standardami zarządzania i optymalizowania kosztów opisanymi w podręczniku operacyjnym, a także szkolenia oraz bezpośrednie wsparcie personelu w pierwszych tygodniach wdrożenia systemu.
Opłata wstępna wynosi 50 tys. zł, bieżąca 5 proc., a fundusz marketingowy to 1 proc. od wypracowanych obrotów. Właścicielka szacuje, że lokata kapitału zwraca się w 11 miesięcy w przypadku adaptacji przedszkola, a przy większych placówkach do 16 miesięcy.
Najlepszy okres na rozruch placówek edukacyjnych przypada w sierpniu i wrześniu. Tak więc zainteresowani przedsiębiorcy powinni już teraz podjąć odpowiednie kroki, ponieważ na dopięcie formalności, przebudowę lokalu bądź postawienie nowego budynku i wyposażenie go, potrzeba pół roku do roku.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej