Ekspresowy rozwój Carrefour

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Carrefour działa na Polskim rynku od 1997 roku, poprzez franczyzę rozwija się od trzech lat. W tym roku największy nacisk położony został na budowę sieci sklepów franczyzowych Carrefour Express rozwijaną w oparciu o nowy koncept.
- Tworząc naszą ofertę dla sklepów osiedlowych połączyliśmy w niej elementy franczyzy twardej i miękkiej. Wypracowaliśmy nowoczesny koncept dostosowany do potrzeb klientów sklepów osiedlowych z dużym asortymentem atrakcyjnymi cenami i ciekawymi promocjami - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i projektów grupy Carrefour Polska.- Dajemy naszym partnerom narzędzia do prowadzenia sklepu zapewniając im jednocześnie dużą autonomię począwszy od braku opłaty za przystąpienie do sieci, poprzez swobodę w wyborze dostawców, aż po możliwość wcześniejszego wycofania się ze współpracy.

Nowy koncept Carrefour ruszył w marcu tego roku, przez ten czas firma stworzyła sieć liczącą 60 placówek, a do końca roku ma się powiększyć o 20 kolejnych sklepów. Na przyszły rok zaplanowano otwarcie 200 nowych Carrefourów. Na początku sklepy pojawią się głównie w pobliżu już istniejących centrów logistycznych, a więc w Polsce centralnej i południowo-zachodniej, ale sieć chce objąć swoim zasięgiem teren całego kraju.

- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju. Dobre wyniki, jakie notuje od początku roku Carrefour Polska oraz sygnały płynące od franczyzobiorców potwierdzają, że zmiany te odpowiadają oczekiwaniom rynku franczyzy spożywczych sklepów osiedlowych - mówi Francois Vincent. - Rozwój sieci sklepów Carrefour Express ma służyć także kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes. Dla Carrefour najważniejsze jest, żeby zadowoleni ze współpracy i przedstawionej przez nas oferty byli przede wszystkim nasi partnerzy oraz klienci ich sklepów. Dzięki temu Carrefour będzie mógł stabilnie i dynamicznie rozwijać swoją markę.

Nowe sklepy mają powstawać w miejscowościach różnej wielkości, również tych niewielkich, liczących 5 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na etapie aranżacji i przygotowania sklepu, dostęp do wypracowanego know-how handlowego, pakiet szkoleń oraz ekipę, która pomaga mu w przygotowaniu sklepu na trzy tygodnie przed otwarciem i prowadzeniu placówki przez kolejny tydzień jego działania. Ponadto Carrefour finansuje w 100 proc. koszty związane z informatyką oraz pakiet marketingowy na otwarcie sklepu (szyldy zewnętrzne, ubrania dla personelu, dekoracje wewnętrzne). Dodatkowo Carrefour finansuje meble kasowe, alkoholowe oraz meble na warzywa i owoce. W ramach współpracy Carrefour umożliwia swoim partnerom skorzystanie z preferencyjnych warunków, jakie ma u swoich dostawców oraz dostęp do prawie 1,5 tys. produktów marki własnej Carrefour. Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci muszą posiadać lokal o powierzchni od 100 do 500 m2 z dobrym dojazdem w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €