Małe miasto, a cieszy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W jakich miejscowościach opłaca się prowadzenie sklepu związanego z branżą budowlaną?
Potencjał rynku mniejszych miast został zauważony i doceniony przez wiele sieci handlowych, które przygotowują mniejsze formaty swoich sklepów. Od kilku lat Grupa Polskie Składy Budowlane tworzy w miastach powiatowych sklepy samoobsługowe w sektorze „dom i ogród” działające pod logo PSB-Mrówka. Do tej pory działa ich w Polsce 53. Pracujemy również nad konceptem Mini-Mrówek, które będą otwierane w miastach gminnych.
Nasze sklepy sieciowe uruchamiane są w miastach do 100 tys. mieszkańców, gdzie jeszcze nie funkcjonowały wielkopowierzchniowe sklepy z branży budowlanej. Taka strategia rozwoju zapobiegła spadkowi sprzedaży w kryzysowych latach 2008-2009. W tym czasie zanotowaliśmy wzrost o 7 proc. Ponadto każda lokalizacja jest przez nas badana i dopiero po wnikliwych analizach podejmujemy decyzję, czy sklep ma szansę na sukces w tym konkretnym miejscu.

Jakie są warunki finansowe dla potencjalnych partnerów?
Franczyzobiorcy PSB-Mrówka i Mini-Mrówka powinni dysponować obiektem pod przyszły sklep. Może to być lokal wynajmowany albo własny o powierzchni minimum 800 m2. Koszt wyposażenia 1000 m2 powierzchni handlowej wynosi 200 tys. zł. Partner ponosi ponadto miesięczną opłatę licencyjną w wysokości 400 zł, ponadto jest zobowiązany do wykupienia pakietu akcji spółki. Przystąpienie do sieci wiąże się z zakupem co najmniej 10 akcji, a wartość każdej z nich to 2,8 tys. zł.

Rozmawiał (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €