Zaprezentuj i sprzedaj

Franczyzowa sieć Home Stagers Network Polska zna sposób na skuteczny marketing nieruchomości przeznaczonej na sprzedaż lub wynajem.
Koncept ma swoje korzenie w Stanach Zjednoczonych, a dzisiaj z powodzeniem rozwija się na całym świecie. Akredytowani partnerzy sieci, tzw. home stagers odpowiedzialni są za jakość i sposób, w jaki prezentuje się nieruchomość przeznaczoną na wynajem lub sprzedaż. W tym celu mogą na przykład wyeliminować część mebli i zbytecznych akcesoriów, na nowo zorganizować przestrzeń, odświeżyć ściany, wymienić dekoracje, a wszystko po to, by pomieszczenia były przestronniejsze, jaśniejsze i co za tym idzie atrakcyjniejsze dla klienta. W czasach dużej konkurencji na rynku nieruchomości nie wystarczy już umyć okna i odkurzyć.
- W roli home stagera doskonale sprawdzają się kobiety, ich wiek nie ma znaczenia - wyjaśnia Maria Semczyszyn z Home Stagers Network Polska. - Najlepiej jeśli taka osoba posiada już doświadczenie w branży i jednocześnie pasjonuje się dekoracją wnętrz. Dodatkowym atutem jest kreatywność oraz umiejętność nawiązywania kontaktów.
Docelowo sieć ma liczyć 250 partnerów w średnich i dużych miastach w Polsce. Do tej pory w HSNP działa trzech franczyzobiorców. Atutem współpracy z firmą jest niska kwota inwestycji, która zaczyna się od 3,5 tys. zł, a także fakt, że biznes nie wymaga lokalu. Właściciel sieci oferuje w pakiecie franczyzowym m.in. materiały reklamowe, wsparcie w kwestiach prawnych i w pozyskiwaniu zleceń, systematyczną opiekę i przede wszystkim szkolenia.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej