Super Intermarché

W październiku otwarty został pierwszy sklep sieci w centrum handlowym w Wałbrzychu. Na początku listopada kolejny Intermarché Super uruchomiono w Szprotawie.
Sklep w Szprotawie to 20 punkt sprzedaży w województwie lubuskim. Supermarket w Wałbrzychu jest z kolei 25 sklepem sieci w województwie dolnośląskim. Tym samym sieć liczy już 152 placówek w Polsce.
- Otwarcie Galerii Victoria z pewnością jest wydarzeniem handlowym i gospodarczym w Wałbrzychu. Jest to również przełomowe wydarzenie dla Grupy Muszkieterów w Polsce. W lutym, kiedy objąłem stanowisko prezesa grupy, wspólnie z zarządem zdecydowaliśmy się zmienić strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché zawita do galerii handlowych. Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było długo czekać. Otworzyliśmy pierwszy supermarket w galerii handlowej – mówi Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce. Niespełna dwa tygodnie później na mapie pojawił się kolejny Intermarche Super.
Obie placówki zbudowane zostały według zmienionego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklepy specjalizują się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał i wędliny. Oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru. Wyposażone są również we własną piekarnię i wędzarnię. Dzięki temu klienci mogą nabyć tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Wśród lokalnej konkurencji Intermarché wyróżnia gama produktów marek własnych, z których ponad 900 posiada certyfikat jakości Selection. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Plany strategiczne grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. Cała sieć posiada 3 760 sklepów, zrzesza 3 tys. niezależnych przedsiębiorców i zatrudnia 130 tys. pracowników.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej