Nie tylko maluchy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mała Lingua poszukiwania franczyzobiorców rozpoczęła w styczniu tego roku. W ciągu minionych miesięcy udało się nie tylko pozyskać pierwszych partnerów, ale również wprowadzić na rynek drugą markę.
- Wiosną bieżącego roku nasza oferta franczyzowa została poszerzona o produkt skierowany wyłącznie do młodzieży w wieku 13-18 lat, są to szkoły językowe Lingua Teens Space – mówi Monika Ferreira, właścicielka sieci Mała Lingua. - Na rynku niewiele jest szkół, które mają program zajęć przygotowany wyłącznie z myślą o młodzieży. Najczęściej zajęcia dla nastolatków oferowane są w ramach standardowej oferty szkół, bez specjalnego dostosowania programu do tej grupy docelowej z zachowaniem jedynie grupy wiekowej i poziomu zaawansowania. Wyspecjalizowana oferta dla młodzieży jest więc dla potencjalnych franczyzobiorców szansą na wyróżnienie się na rynku i zdobycie przewagi konkurencyjnej – dodaje Ferreira.

Pod logo Mała Lingua działają trzy szkoły językowe, w których maluchy zgłębiają tajniki języka angielskiego.
- Nasze placówki franczyzowe działają w Łodzi, Jeleniej Górze i Warszawie. Ta ostatnia powstała we współpracy ze szkołą Profi-Lingua, która w jednej ze swoich stołecznych filii wprowadziła do oferty zajęcia dla dzieci na bazie metody Mała Lingua – mówi Monika Ferreira.

Opłata za przystąpienie do sieci Mała Lingua wynosi 10 tys. zł. Jeśli partner chce otworzyć szkołę, w której realizowany będzie zarówno program dla dzieci, jak i dla młodzieży, wówczas opłata licencyjna rośnie do 13 tys. zł. Centrala pobiera również opłatę miesięczną w wysokości 7 proc. od wartości miesięcznego przychodu. Franczyzobiorca musi samodzielnie znaleźć lokal, w którym prowadzona będzie szkoła. Najlepsze są lokalizacje w tzw. „sypialniach dużych i średnich miast”, w pobliżu szkół i przedszkoli. Franczyzobiorca otrzymuje know-how prowadzenia szkoły, przechodzi również szkolenie z realizowanej metody nauczania oraz ma zagwarantowaną stałą opiekę metodyczną w okresie trwania współpracy.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €