Nie tylko maluchy

Mała Lingua wprowadziła drugą markę Lingua Teens Space, pod którą prowadzone są zajęcia wyłącznie dla młodzieży.
Mała Lingua poszukiwania franczyzobiorców rozpoczęła w styczniu tego roku. W ciągu minionych miesięcy udało się nie tylko pozyskać pierwszych partnerów, ale również wprowadzić na rynek drugą markę.
- Wiosną bieżącego roku nasza oferta franczyzowa została poszerzona o produkt skierowany wyłącznie do młodzieży w wieku 13-18 lat, są to szkoły językowe Lingua Teens Space – mówi Monika Ferreira, właścicielka sieci Mała Lingua. - Na rynku niewiele jest szkół, które mają program zajęć przygotowany wyłącznie z myślą o młodzieży. Najczęściej zajęcia dla nastolatków oferowane są w ramach standardowej oferty szkół, bez specjalnego dostosowania programu do tej grupy docelowej z zachowaniem jedynie grupy wiekowej i poziomu zaawansowania. Wyspecjalizowana oferta dla młodzieży jest więc dla potencjalnych franczyzobiorców szansą na wyróżnienie się na rynku i zdobycie przewagi konkurencyjnej – dodaje Ferreira.
Pod logo Mała Lingua działają trzy szkoły językowe, w których maluchy zgłębiają tajniki języka angielskiego.
- Nasze placówki franczyzowe działają w Łodzi, Jeleniej Górze i Warszawie. Ta ostatnia powstała we współpracy ze szkołą Profi-Lingua, która w jednej ze swoich stołecznych filii wprowadziła do oferty zajęcia dla dzieci na bazie metody Mała Lingua – mówi Monika Ferreira.
Opłata za przystąpienie do sieci Mała Lingua wynosi 10 tys. zł. Jeśli partner chce otworzyć szkołę, w której realizowany będzie zarówno program dla dzieci, jak i dla młodzieży, wówczas opłata licencyjna rośnie do 13 tys. zł. Centrala pobiera również opłatę miesięczną w wysokości 7 proc. od wartości miesięcznego przychodu. Franczyzobiorca musi samodzielnie znaleźć lokal, w którym prowadzona będzie szkoła. Najlepsze są lokalizacje w tzw. „sypialniach dużych i średnich miast”, w pobliżu szkół i przedszkoli. Franczyzobiorca otrzymuje know-how prowadzenia szkoły, przechodzi również szkolenie z realizowanej metody nauczania oraz ma zagwarantowaną stałą opiekę metodyczną w okresie trwania współpracy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej