Giganty nadal w planach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Rzeczpospolita”, Warszawiacy mogą robić zakupy lub odpoczywać w centrach handlowo-rozrywkowych na powierzchni 550 tys. mkw. Kolejne 200 tys. mkw. nowoczesnych obiektów inwestorzy budują, a 500 tys. mkw. chcieliby wybudować w stolicy w najbliższych latach.

Specjaliści w dziedzinie nieruchomości twierdzą, że jeśli sytuacja w kraju ustabilizuje się, to deweloperzy mogą swoje plany realizować z powodzeniem. Klienci chętnie porzucą odsunięte dalej od centrum obiekty handlowe sprzed kilku lat na rzecz nowych, bardziej ekskluzywnych a do tego lepiej położonych.

W centrum Warszawy planowane są wielkie przedsięwzięcia handlowo-rozrywkowe. Unikalne na skalę europejską mogą okazać się „Złote Tarasy” (w których zaplanowano 60 tys. mkw. powierzchni handlowej), planowane jest również dokończenie budowy „Reform Center” (w którym powierzchnia handlowo-rozrywkowa ma wynieść 180 tys. mkw.), równie dużym projektem jest budowa „Arkadia Shopping Center (ponad 80 tys. mkw. powierzchni).

W ostatnich miesiącach za wynajęcie 1 mkw. sklepu w nowoczesnym centrum handlowym trzeba zapłacić ok. 45-48 dolarów miesięcznie. Niższe stawki obowiązują oczywiście dla dużych najemców. Wiadomo jednak, że w różnych centrach mogą się one wahać od ok. 30 do 60 USD za 1 mkw., nie tylko w zależności od wielkości sklepu, ale także jego usytuowania.

Warszawa w rankingu europejskich miast, dotyczącym ilości powierzchni w nowoczesnych centrach handlowych, wyprzedza m.in. Wiedeń, Brukselę, Hamburg, Budapeszt, Moskwę i Pragę.

Więcej: Rzeczpospolita, 12 listopada 2001, „Nieruchomości”
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €