Więcej światła

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Główną sferą działalności firmy A-T z Krotoszyna jest sprzedaż artykułów elektrycznych i oświetleniowych. Oprócz tego firma handluje również artykułami chemicznymi i farmaceutycznymi. A-T za pośrednictwem franczyzy rozwija sieć sklepów z artykułami elektrycznymi, która liczy już 50 placówek.

- Niedawno nasza sieć powiększyła się o placówki w Brzegu, Koninie, Poznaniu i Łańcucie, a w przygotowaniu są kolejne lokale. Niebawem otworzymy nowe sklepy m.in. w Pszczynie i Bydgoszczy oraz ekskluzywny salon oświetleniowy pod szyldem Fabryka Światła, który będzie działał w Krotoszynie – mówi Paweł Jarmużek, prezes zarządu.

Osoby zainteresowane współpracą z A-T muszą mieć własny lokal o powierzchni od 200 do 400 m2 w miejscowości liczącej pomiędzy 30 tys. a 60 tys. mieszkańców. Przy lokalu musi znajdować się parking. Potencjalny franczyzobiorca powinien przeznaczyć na remont, aranżację i wyposażenie placówki ok. 50 tys. zł. A-T nie pobiera od swoich partnerów żadnych opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci.

A-T oferuje swoim partnerom oraz ich pracownikom system szkoleń przygotowujących do prowadzenia własnego biznesu. W pierwszym okresie funkcjonowania placówki franczyzobiorcy pomaga w jej prowadzeniu pracownik działu szkoleń. Firma zapewnia wizualizację sklepów, przeprowadza ich remont i wyposaża. Franczyzobiorca otrzymuje również systemy informatyczne, sprzęt komputerowy, pomoc doradczą i prawną, dostęp do towaru w atrakcyjnych cenach, program lojalnościowy dla zakładów pracy i instalatorów oraz działania promocyjne i reklamowe.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €