Będziemy w każdym województwie

- plany firmy Lauren Peso na nadchodzący rok zdradza wiceprezes zarządu Adrian Tabor.
Czy firmy szkoleniowe odczuły ubiegłoroczne spowolnienie gospodarcze? Jak wyglądała sytuacja na rynku w tym roku?
Kryzys w znaczny sposób wpłynął na mentalność kadry zarządzającej i właścicieli firm. Uświadomił im, że warto inwestować w ludzi, zwiększać kwalifikacje pracowników podnosząc tym samym konkurencyjność firmy na rynku. Tylko nowoczesne, innowacyjne firmy są w stanie szybko, a przede wszystkim skutecznie, reagować na zmieniającą się w niesamowitym tempie sytuację gospodarczą. Nie jest to możliwe bez dobrze wyszkolonych pracowników i otwartego na nowe możliwości kierownictwa. Właśnie dlatego na nasze szkolenia zgłasza się coraz więcej osób.
Jakie są plany Lauren Peso na najbliższy rok?
Planów na najbliższe lata mamy sporo. Przede wszystkim chcemy do końca 2011 roku stworzyć sieć liczącą 16 oddziałów franczyzowych, po jednym w każdym województwie. Obecnie istnieje dziesięć oddziałów firmy. Nasze placówki mamy m.in.: we Wrocławiu, Łodzi, Tychach i Lublinie. Teraz zamierzamy rozwinąć sieć na północy kraju. Ponadto realizujemy też plany ekspansji na rynki zagraniczne. Bierzemy udział w unijnym projekcie „Paszport do eksportu”, którego celem jest zbadania rynku Republiki Czeskiej. Niebawem przyjdzie czas również na kolejne rynki europejskie. Dbamy również o rozwój firmy: rozszerzamy ofertę, zwiększamy ofertę i rozwijamy dział handlowy. Wszystkie nasze działania stanowią elementy przemyślanej strategii. Debiut na rynku NewConnect, uruchomienie systemu franczyzowego – wszystko to pozwala nam na realizację strategii rozwoju, ulepszanie naszej oferty i bycie bliżej klientów.
Rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej