Nowy koncept DDD Dobre Dla Domu

Format Podłogi i Drzwi będzie rozwijany na lokalnych rynkach, a pierwszy sklep z nowym logo ma ruszyć jeszcze w tym roku.
Nowy koncept adresowany jest do właścicieli firm montażowych oraz lokalnych, niezrzeszonych sklepów, a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Format zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.
Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej – ok. 12 tys. zł). W sklep partnera zainwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje – ok. 3 tys. zł). Inwestując w sklep o powierzchni ok. 30 m2 partner poniesie koszty w wysokości ok. 8 tys. zł (koszty wynajmu lokalu, ew. zatrudnienia pracownika, transportu, adaptacji lokalu, zakupu drukarki fiskalnej i sprzętu). Minimalna powierzchnia lokalu, jakim powinien dysponować partner to 30 m2 (max. 90 m2).
- Nowy format współpracy z DDD Dobre Dla Domu jest odpowiedzią na zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.
DDD Dobre Dla Domu jest ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Obecnie sieć liczy 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów wyspecjalizowanych, w których klient znajdzie największy wybór modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej