Film przed zakupem

Klienci Nord Nieruchomości zanim osobiście obejrzą nieruchomość, wcześniej mogą zrobić to na ekranie komputera.
Nord Nieruchomości działa na rynku od prawie 20 lat i zajmuje się wynajmem oraz sprzedażą mieszkań, domów, działek a także innych obiektów. Większość dostępnych ofert dotyczy nieruchomości znajdujących się w pobliżu Bałtyku i bezpośrednio nad morzem. Ponadto firma dokonuje wyceny nieruchomości oraz współpracuje z bankami w zakresie kredytowania. Pod marką Nord Nieruchomości funkcjonują na razie dwie placówki własne. Trwają rozmowy z potencjalnymi partnerami. Firma chce otwierać biura w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców, m.in. w Słupsku, Szczecinie, Trójmieście i Bydgoszczy.
- Nowością w firmie jest prezentacja nieruchomości w postaci filmów umieszczonych na stronie internetowej i na portalach, z którymi współpracujemy. Dla klientów zainteresowanych najmem lub zakupem to szansa odwiedzenia mieszkania albo domu bez konieczności podróżowania po całym mieście - mówi Agnieszka Niechajczyk, właścicielka Nord Nieruchomości.
Całkowita inwestycja w biuro Nord Nieruchomości wynosi 30-50 tys. zł. Znaczną część tej kwoty stanowia koszty remontu lokalu. Opłata z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 10 tys. zł, opłata miesięczna 5-6 proc. od uzyskanego przez partnera obrotu, a opłata na fundusz marketingowy pobierana jest po trzech miesiącach działania pod logo Nord Nieruchomości i wynosi 600 zł.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej