Czy pojawi się nowa sieć franczyzowa?
Spółka Advadis, prowadząca hurtownie napojów alkoholowych, zapowiada rozwój sieci sklepów detalicznych.
Spółka jest właśnie w trakcie restrukturyzacji, która ma rozwiązać jej problemy finansowe. Jednym z działań, które mają wpłynąć na poprawę sytuacji firmy są plany budowy sieci sklepów detalicznych działających we franczyzie. Sieć miałaby powstać na bazie dotychczasowych odbiorców detalicznych hurtowni. Jej stworzenie ma poprawić płynność finansową Advadisa, zwiększyć osiągane limity dostaw i uzyskiwane marże.
- Chciałbym, aby udział sprzedaży detalicznej stanowił połowę całkowitych obrotów Advadisa. Dość poważnie rozważamy możliwość współpracy z małymi sklepami na zasadach franczyzy. Na razie myślimy o utworzeniu sieci 1 tys. takich sklepów. Powstawałyby głównie na terenach wiejskich i wokół większych miast. Uznaliśmy, że warunkiem sine qua non dla sklepów zainteresowanych wejściem do sieci będzie posiadanie koncesji na sprzedaż alkoholi. Ze wstępnej ankiety, którą przeprowadziliśmy wśród sklepikarzy, wynika że zainteresowanie jest spore. Taka działalność przyniosła by nam oprócz podstawowej działalności dodatkowe obroty rzędu 30 mln zł miesięcznie już po dwóch latach - mówi Adam Brodowski, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej i akcjonariusz Advadisa.
Advadis to spółka łącząca pod swoim logo 29 hurtowni zajmujących się dystrybucją napojów alkoholowych. Głównym obszarem działalności firmy są tereny południowo-zachodniej Polski. Advadis dostarcza towar do 12 tys. sklepów na terenie całego kraju.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


