Franczyza na wagę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Jesteśmy nową siecią restauracji samoobsługowych oferujących przede wszystkim dania kuchni polskiej. Naszym celem jest wypełnienie luki między restauracjami sensu stricto, a fast foodami, zarówno ofertą jadłospisu, jak również ceną – informuje Marzena Krupińska z Multifood STP.

Każdy wybrany przez klienta zestaw gotowych dań kosztuje odpowiednio do swojej wagi. Cena za kilogram jedzenia jest taka sama w przypadku wszystkich oferowanych produktów. W ofercie restauracji, oprócz kuchni polskiej, można znaleźć desery i dużą gamę napojów.

– Gotujemy wszystko na miejscu, nie używając żadnych konserwantów, co gwarantuje zdrową, domową kuchnię. Aby potrawy były wciąż świeże stosujemy strategię codziennej wyprzedaży wieczornej, co skutkuje długą kolejką i świeżymi potrawami rano – mówi Krupińska.

Do końca 2011 roku firma zamierza otworzyć dziesięć lokali franczyzowych i dwa własne. Punkty własne powstawać będą wyłącznie na terenie Wrocławia, a licencyjne w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego i Górnego Śląska.

– W tej chwili istnieją trzy własne i dwie franczyzowe restauracje sieci. 1 grudnia wystartowała kolejna franczyzowa lokalizacja w Łodzi. Zainteresowanie naszą franczyzą jest ogromne. Wkrótce uruchomimy STP-y w Gliwicach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej, Słupsku, Rzeszowie i być może w Porcie lotniczym we Wrocławiu – deklaruje Krupińska.

Aby stać się franczyzobiorcą STP, trzeba wnieść opłatę licencyjną w kwocie 40 tys. zł. Miesięczna opłata na fundusz marketingowy to 2 proc. od osiągniętych obrotów. Doświadczenie gastronomiczne ani handlowe nie jest wymagane.

– Szukamy osób, które chcą razem z nami budować sieć restauracji. Rozumieją nasze cele i są zdeterminowani w osiąganiu sukcesów, również finansowych – deklarują przedstawiciele firmy.

(mip)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €