Array ( [article] => Array ( [pid] => 46264 [country] => pl [article_id] => 575 [article_date] => 2001-11-13 [articletype_id] => 16 [article_title] => Kawiarnie wydawnicze [article_intro] => "Cosmopolitan” otwiera dwie kawiarnie w Wielkiej Brytanii [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtkda16387ec46d82cad0a75a73d57683e4 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => kawiarnie-wydawnicze [article_title_striped] => Kawiarnie wydawnicze [dir] => article [article_text_photo] =>

Jak podaje „Gazeta Wyborcza” otwiera dwie kawiarnie w Wielkiej Brytanii. Eksperci twierdzą, że to początek ekspansji kolorowych magazynów na rynki niezwiązane z prasą.

Menedżerowie światowych wydawnictw zastanawiają się, w jaki sposób uniknąć załamania się rynku reklamowego, od którego zależą ich dochody. Hearst Corp., wydawca „Cosmopolitan”, wpadł na pomysł wystartownia z siecią kawiarni, które będą działały pod szyldem „Cosmopolitan cafe”.

Zdaniem analityków szukanie zysków w działalności pozamedialnej jest przyszłością branży.
- W ciągu dziesięciu lat zobaczymy przykłady marek, które wyrosły z magazynów. Przychody z działalności prasowej mogą okazać się drobną częścią całości - mówi Peter Kreisky z Boston Mercer Managment Consulting.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 13 listopada 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 14 [author_pid] => 976 [author_name] => Gazeta Wyborcza [authortype_id] => 2 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => media [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => gazeta-wyborcza ) ) [link] => /artykul/575/kawiarnie-wydawnicze/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => ze świata [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 62 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => swiata ) [article_date_formated] => 13.11.2001 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Kawiarnie wydawnicze

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Gazeta Wyborcza” otwiera dwie kawiarnie w Wielkiej Brytanii. Eksperci twierdzą, że to początek ekspansji kolorowych magazynów na rynki niezwiązane z prasą.

Menedżerowie światowych wydawnictw zastanawiają się, w jaki sposób uniknąć załamania się rynku reklamowego, od którego zależą ich dochody. Hearst Corp., wydawca „Cosmopolitan”, wpadł na pomysł wystartownia z siecią kawiarni, które będą działały pod szyldem „Cosmopolitan cafe”.

Zdaniem analityków szukanie zysków w działalności pozamedialnej jest przyszłością branży.
- W ciągu dziesięciu lat zobaczymy przykłady marek, które wyrosły z magazynów. Przychody z działalności prasowej mogą okazać się drobną częścią całości - mówi Peter Kreisky z Boston Mercer Managment Consulting.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 13 listopada 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €