Meblowanie w sieci

Abra, sieć sklepów meblowych, chce zwiększyć procentowy udział przychodów z e-handlu w stosunku do tradycyjnego systemu sprzedaży w placówkach.
Na przełomie 2009 i 2010 roku Abra odnotowała w sklepie internetowym niemal 100 proc. wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W przyszłym roku obrotowym firma planuje ponad dwukrotnie zwiększyć przychody ze sprzedaży internetowej. Po dwóch latach działalności sklepu ilość wizyt na stronie zwiększyła się ośmiokrotnie. Spółka planuje dalszą ekspansję na tym polu. Ma jej w tym pomóc nowa e-inwestycja. Uruchomienie nowej wersji e-sklepu, które zostało skorelowane z wdrożeniem nowej formuły strony firmowej, ma przyciągnąć do e-sklepu nowych klientów.
- Bardzo liczymy na wchodzące w dorosłe życie pokolenie Polaków, dla których zakup mebli, ubrań czy sprzętu RTV przez internet nie stanowi żadnego wyzwania, a jest naturalną konsekwencją rozwoju e-społeczeństwa - mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra. - Dla rzeszy osób wyznacznikiem udanych zakupów nie jest już sklepowy rabat, lecz czas od podjęcia decyzji o zakupie do jej realizacji. Dzisiaj dysponujemy narzędziami, które skracają go w znaczny sposób.
Pierwszy sklep internetowy Abra rozpoczął działalność w styczniu 2007 r. Przez pierwsze 3 miesiące funkcjonował na terenie województwa dolnośląskiego, by w kwietniu 2007 r. rozpocząć sprzedaż w całej Polsce. Od samego początku e-sklep oferował nabywcom taki sam asortyment jak sklepy tradycyjne, m.in.: zestawy wypoczynkowe, stoliki kawowe, meble biurowe, systemy meblowe, sypialnie, a we wrześniu 2009 w ofercie dodana została nowa kategoria produktowa – dekoracje - obrazy, zegary, skrzynki na klucze, tekstylia oraz wieszaki.
Działająca od 1990 r. sieć sklepów Abra obchodzi w tym roku dwudziestolecie działalności. Spółka rozpoczęła tworzenie sieci franczyzowej. W przeciągu 4 lat przewiduje zwiększenie liczby posiadanych sklepów z ok. 80 do 150 w całej Polsce.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej