500 sklepów w ciągu roku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Chociaż rok 2010 nie należał do najłatwiejszych, zwłaszcza dla firm z branży FMCG, to sieć abc z powodzeniem może go zaliczyć do udanych. W ciągu mijającego roku na rynku przybyło ponad pół tysiąca placówek z logo abc.
- Rok 2010 to kolejny rok sukcesów sieci abc. Obecnie na rynku działa 4 tys. naszych sklepów, co czyni z nas niekwestionowanego lidera wśród sieci franczyzowych pod względem otwarć – mówi Łukasz Chady, kierownik Sieci abc, konceptu należącego do Eurocash. - Nasze wyniki potwierdzają, że formuła przyjaznej franczyzy wciąż pozostaje najbardziej atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych, bo pozwala im na zachowanie pełniej niezależności własnego biznesu dostarczając jednocześnie narzędzi do odniesienia sukcesu rynkowego - dodaje Chady.

Jednym z ważniejszych projektów, jaki realizowała sieć abc jest odświeżenie i poszerzenie gamy produktów marki własnej. Ambasadorem marki „Dobry Wybór” została Ewa Wachowicz, Miss Polonia z 1992 roku, a produkty są m.in. promowane w jej autorskim programie kulinarnym „Ewa gotuje”.

Marka sklepów abc obecna jest na naszym rynku już od 11 lat, jej rozwojem zajmuje się spółka Eurocash. Do sieci może przystąpić każdy, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą i prowadzi własny sklep. Chociaż sklepy działają pod logo abc, to w dalszym ciągu są to podmioty w pełni niezależne. Ich właściciele mają pełną swobodę w wyborze dostawców, asortymentu, czy ustalaniu cen. Eurocash zapewnia wszystkim partnerom dostęp do know-how prowadzenia sklepu pod logo abc oraz materiały niezbędne do oznakowania sklepu, w tym także efektowną wizualizację zewnętrzną. Franczyzobiorca partycypuje też w ogólnopolskich działaniach marketingowych i promocyjnych prowadzonych przez sieć. Właściciele sklepów abc mogą dokonywać zakupów w hurtowniach Eurocash po atrakcyjnych cenach oraz korzystać z systemów rabatowych. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami. Miesięczna opłata marketingowa wynosi 200 zł.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €