Dobry kwartał BZ WBK

Placówki partnerskie Banku Zachodniego WBK zanotowały wzrost sprzedaży swoich produktów w ostatnich trzech miesiącach.
Bank Zachodni WBK rozwijając swój system franczyzowy postawił w tym roku na dwie rzeczy – integrację z oddziałami własnymi i maksymalny rozwój oferty produktowej. Bank wprowadził do oferty kilka nowych produktów, a do tego usprawnił proces obsługi. Mimo trudnych warunków na rynku finansowym sprzedaż w kanale partnerskim wzrosła w niektórych produktach nawet kilkukrotnie.
Porównując dane za wrzesień, październik i listopad 2009 i 2010 roku wartość sprzedaży kredytów gotówkowych wzrosła miesiąc do miesiąca odpowiednio o 165 proc., 154 proc. i 260 proc. Jeszcze lepiej wypadają wyniki dotyczące kont osobistych. We wrześniu 2010 w kanale partnerskim otwarto aż 436 proc. więcej rachunków niż rok wcześniej, w październiku o 176 proc., a w listopadzie o 70 proc. więcej. Podobnie wygląda wzrost sprzedaży w przypadku lokat – we wrześniu o 295 proc., październik - 160 proc., a listopad 456 proc.
Dzięki szerokiej ofercie i możliwości sprzedaży różnych produktów partnerzy Banku Zachodniego WBK mogą pozyskiwać różnych klientów, szybciej budować ich bazę, różnicując jednocześnie źródła swoich dochodów. W ten sposób prowadzony biznes staje się stabilniejszy. Strategia rozwoju produktów oferowanych w placówce przekłada się nie tylko na dochodowość i stabilność poszczególnych placówek ale również na rozwój całej sieci. Dzięki takiej strategii sieć BZ WBK Partner utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju i w ciągu dwóch ostatnich miesięcy 2010 roku w każdym tygodniu uruchamiał nową placówkę. Do tej pory w sieci działa 98 punktów partnerskich.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej