Rok się kończy, Muszkieterowie nie zwalniają

Supermarketów Intermarché i Bricomarché wciąż przybywa.
Grupa Muszkieterów otworzyła w grudniu cztery nowe supermarkety. Trzy z nich to placówki spod znaku Intermarché Super, które od niedawna działają w dolnośląskim Chojnowie, pomorskim Kwidzynie oraz Zbąszyniu w Wielkopolsce. 11 grudnia w Rawie Mazowieckiej otwarty został supermarket Bricomarché.
- Wszystkie sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowe placówki dysponują powierzchniami sprzedaży od 943 do 1350 m2, a w każdym z nich zatrudnionych jest około 50 osób - mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Sztandarowe produkty spożywczych supermarketów Intermarché to przede wszystkim mięso pochodzącego z własnego rozbioru, pieczywa z własnego wypieku, a także produkty z dostępnych na terenie supermarketów wędzarni. Klienci sklepów mogą też skorzystać z oferty marek własnych, która obejmuje zarówno produkty ekonomiczne, jak i artykuły ze średniego segmentu. W Bricomarché w Rawie Mazowieckiej natomiast wybierać można w ofercie ponad 15 tys. artykułów budowlanych i dekoracyjnych. Można tam również kupić produkty dla majsterkowiczów oraz akcesoria motoryzacyjne.
- Bricomarché świadczy dla swoich klientów wiele dodatkowych usług, jak na przykład karta kredytowa lub sprzedaż ratalna. Posiadacze karty Bricomarché otrzymają darmowy kredyt do 51 dni, swobodę wyboru spośród wielu opcji spłat oraz dostęp do atrakcyjnych promocji tylko dla posiadaczy karty - dodaje Eliza Orepiuk z Grupy Muszkieterów.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem 185 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa licząca obecnie 159 supermarketów Intermarché oraz 74 sklepy Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci na krajowym rynku kieruje spółka ITM Polska.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej