FMCG w kiosku

Sieć salonów prasowych Kolporter zwiększa asortyment FMCG.
W partnerskiej sieci Kolportera działa ponad 900 punktów handlowych. W grudniu do firmowych salonów prasowych wprowadzono nowy asortyment FMCG, czyli tzw. produkty szybko rotujące, takie jak artykuły spożywcze (słodycze, napoje, papierosy), przemysłowe i kosmetyki.
W ofercie Kolportera znalazły się również napoje izotoniczne, których wartość sprzedaży na polskim rynku wyniosła w 2010 roku około 135 mln zł.
- Badania rynku potwierdzają, że 70 proc. sprzedaży izotoników generują sklepy spożywcze i kioski. Z kolei skala sieci, jaką obsługujemy, pozwala producentom liczyć na znaczący wzrost sprzedaży – komentuje Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera.
Oprócz sieci salonów prasowych Kolporter buduje również sieć sklepów spożywczych pod logo Dobry Wybór. W 2011 roku spółka planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej