W 2011 stawiamy na franczyzę

- mówi Tomasz Tarnowski, współwłaściciel marki Karen Collection, producenta i dystrybutora damskich torebek.
Firma Karen działa na rynku już od 15 lat, a we franczyzie rozwija się od ubiegłego roku. Czy decyzja o budowie systemu partnerskiego okazała się trafna?
Jesteśmy pewni, iż wybór franczyzy był trafny. Dowodem na to jest fakt, że w ciągu 9 miesięcy otworzyliśmy 12 punktów franczyzowych. Zaletą naszej oferty jest niski koszt inwestycji oraz szybki zwrot poniesionych nakładów. Ponad to do każdego franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Istnieje więc możliwość łączenia kilku asortymentów w jednym sklepie, np. galanteria skórzana plus odzież. Takie dostosowanie się do potencjalnych franczyzobiorców daje im zwiększenie obrotów i zysków.
Punkty Karen działają nie tylko w Polsce. Jakie plany wiążą Państwo z rozwojem placówek za granicą?
Nasze przedstawicielstwa za granicą zajmują się sprzedażą hurtową i detaliczną galanterii z oferty Karen. Obecnie posiadamy 9 przedstawicielstw zagranicznych - Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja, Rosja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Austria.
Jakie są główne cele sieci na 2011 rok?
W 2011 roku chcielibyśmy się skupić wyłącznie na otwieraniu punktów franczyzowych w Polsce, gdzie widzimy spore zainteresowanie ze strony potencjalnych franczyzobiorców. Galanteria Karen Collection cieszy się dużym powodzeniem u grupy ludzi w przedziale wiekowym 25-50 lat, która w naszym kraju jest dość liczna i widzimy spore zapotrzebowanie w tym segmencie.
Rozmawiał (gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej