Ślubna Pracownia wprowadza nowe opłaty licencyjne
Z początkiem 2011 sieć zmieniła też zasady rekrutacji i warunki współpracy z franczyzobiorcami.
Od nowego roku wysokość wstępnej opłaty licencyjnej zależy do wielkości miejscowości, w której otwierany jest punkt Ślubnej Pracowni. Podstawowa kwota waha się od 10,5 do 15 tys. zł netto, ale przedział ten nie dotyczy największych aglomeracji.
- Największe polskie miasta, które wymagają większej inwestycji początkowej w promocję ze strony franczyzodawcy, są objęte licencją w wysokości 20 tys. zł netto - mówi Zuza Kuczbajska, właścicielka Ślubnej Pracowni, członek Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
Bieżąca opłata licencyjna wynosi 10 proc. od wynagrodzenia firmy miesięcznie, ale nie mniej niż 150 zł netto miesięcznie. W jej ramach franczyzobiorca może liczyć na bieżące wsparcie merytoryczne ze strony franczyzodawcy, który zapewnia też ogólne działania PR.
W Ślubnej Pracowni zmieniła się też forma procesu rekrutacyjnego. Sieć zdecydowała się na organizację specjalnych szkoleń dla przyszłych konsultantów ślubnych.
- Dzięki temu Kandydaci na Franczyzobiorców będą mogli dokładniej przyjrzeć się branży, sieci i własnym predyspozycjom. Przeanalizować, czy ten biznes jest stworzony dla nich, czy rozumieją i akceptują zasady franchisingu - tłumaczy Kuczbajska. - Szkolenie jest odpłatne, natomiast w przypadku wykupienia licencji franczyzowej koszt ten wchodzi w zakres opłaty licencyjnej.
Ślubna Pracownia powstała w 2006 roku. Jej konsultanci zajmują się kompleksową organizacją ekskluzywnych ślubów i wesel. Obecnie działa pięć biur sieci - placówka pilotażowa w Warszawie oraz firmy franczyzobiorców w Trójmieście, Olsztynie, na Śląsku, a także przedstawicielstwo w Londynie.
(gum)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


