Kolporter chce powtórzyć wynik

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pomarańczowo-szare saloniki z nowoczesnym wystrojem to najnowszy koncept Kolportera o nazwie Top-Press. 900 takich placówek rozlokowanych jest głównie w centrach handlowych oraz przy najruchliwszych ulicach dużych miast. Coraz więcej saloników Top-Press znajduje się także w warszawskim metrze.

- W wybranych punktach sprzedaży instalujemy kąciki śniadaniowe dające możliwość zakupu kawy, herbaty, sałatek i lekkich przekąsek – mówi Tomasz Sak, zastępca dyrektora handlowego Kolportera – Nasi klienci często nabywają produkty "przy okazji" innych zakupów. Dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć dostępną w Top-Pressach ofertę towarów.

W Top-Pressach, oprócz asortymentu dostępnego w tradycyjnych salonikach, klienci mogą zaopatrzyć się w prezenty na różne okazje np.: ekskluzywne gadżety i upominki oraz karty pocztowe i ozdobne opakowania. Oprócz tego Top-Pressy oferują szeroki wybór zabawek i multimediów takich jak, płyty z muzyczką, filmy czy gry komputerowe. Kolporter planuje uruchomić w Top-Pressach sprzedaż pełnej oferty biletów na imprezy masowe, kulturalne i sportowe, a także wprowadzić do oferty wybrane modele telefonów komórkowych.

- Nowe rozwiązania powodują wzrost sprzedaży praktycznie we wszystkich kategoriach. Dlatego planujemy w 2011 r. uruchomienie kolejnych 50 saloników Top-Press - zapowiada Tomasz Kozłowski, dyrektor pionu inwestycji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €