Rok zamknięty setką

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Priorytetami działalności Banku Zachodniego WBK w 2010 roku był rozwój sieci partnerskiej oraz rozbudowa oferty produktowej placówek licencyjnych. Jak zapewnia Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK Partner, oba cele zostały osiągnięte.

– Ostatnie 12 miesięcy to był okres wytężonej pracy nad wdrożeniem produktów dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz integracji sieci oddziałowej z naszymi oddziałami. Te działania przyniosły oczekiwany skutek - placówki otrzymały możliwość generowania przychodów na nowych produktach oraz wsparcie ze strony oddziałów własnych – mówi Kamil Polikowski.

Rozbudowa oferty produktowej i wzrost rentowności placówek partnerskich miały korzystne przełożenie na rozwój sieci BZ WBK Partner. W ostatnim kwartale 2010 roku, kiedy oferta dla klientów prywatnych została poszerzona o usługi dla firm, w każdym tygodniu powstawała nowa placówka BZ WBK Partner. W efekcie tych działań na koniec roku sieć osiągnęła liczbę 100 placówek licencyjnych.

- Oprócz rozwoju sieci, w 2011 roku, skupimy się na pracy z Partnerami. Chcemy jeszcze bardziej podnieść efektywność sprzedażową placówek i zwiększyć w tym zakresie synergię pomiędzy oddziałami i siecią partnerską – dodaje Kamil Polikowski.

Koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę BZ WBK Partner zaczyna się od 22 tys. zł. Cena zależy od powierzchni lokalu, która może wynosić od 30 do 60 m2. Obecnie w ofercie placówek partnerskich znajdują się następujące produkty dla firm: rachunki bankowe, usługi bankowości elektronicznej, karty debetowe, lokaty terminowe oraz kredyty. Usługi dla klientów prywatnych obejmują konta oszczędnościowe, lokaty bankowe, ubezpieczenie ochrona płatności na wypadek utraty pracy lub choroby, usługi bankowości elektronicznej oraz karty kredytowe.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €