Franczyza dla malucha

Quadri Foglio, sieć sklepów z odzieżą dziecięcą, otworzyła kolejne sklepy.
W grudniu do sieci dołączyły dwie nowe placówki – salon własny w Gorzowie Wielkopolskim oraz salon franczyzowy w Bochni. Tym samym sieć Quadri Foglio zakończyła ubiegły rok liczbą 55 placówek. Firma zapowiada też kolejne otwarcia.
- Jesteśmy w trakcie rozmów z potencjalnymi partnerami. Przygotowujemy się też do otworzenia nowych salonów firmowych - mówi Marek Smogór, prezes zarządu Thai-Mark, firmy zajmującej się rozwojem sieci Quadri Foglio.
Firma stawia na stabilny rozwój sieci. Priorytetem nie jest dla niej tempo rozwoju, ale jakość otwieranych placówek i dobra współpraca z franczyzobiorcami.
- Naszą strategię rozwoju budujemy na mocnych fundamentach wiedzy zdobywanej przez blisko 15 lat. Dlatego chcemy tworzyć sieć sprzedaży spokojnie, krok po kroku - wyjaśnia Marek Smogór.
Sklepy Quadri Foglio mieszczą się najczęściej w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Optymalna powierzchnia lokalu to 50-60 m2. Opłata licencyjna wynosi 1 tys. zł za m2 powierzchni sklepu. Thai-Mark pomaga przyszłym franczyzobiorcom w znalezieniu odpowiedniego lokalu. Zapewnia również wyposażenie salonu oraz jego pełne zatowarowanie. Punkt zaczyna być rentowny po dwóch sezonach, a cała inwestycja zwraca się po dwóch latach.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej