Fotodepilacja nie zwalnia tempa

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Hiszpański koncept salonów fotodepilacji i fotoodmładzania rozwija się na polskim rynku od roku, a już niedługo otworzy w Polsce franczyzowy punkt numer 100. Obecnie sieć ma 90 placówek.
Na pomysł sprowadzenia sieci nad Wisłę No+Vello wpadł przed dwoma laty Sergio Castillo, obecny dyrektor generalny spółki NMV Polska, masterfranczyzodawcy sieci.

- Firma No+Vello jest nastawiona na rozwój międzynarodowy, w związku z tym Polska ze swoim potencjałem rokowała na szybki rozwój sieci franczyzowej – mówi Kamila Rejman z No+Vello.

Plany na rok 2011 również są ambitne. Operator No+Vello chce, by sieć rosła w tempie podobnym do tego, jakie obserwowaliśmy dotychczas.

- W roku 2011 chcemy otworzyć podobną liczbę salonów co w roku 2010 i osiągnąć 200 placówek. Dzięki temu z naszych usług będą mogli korzystać nie tylko klienci z dużych i średnich miast. O rewolucyjności i skuteczności naszych zabiegów będą mogli przekonać się również klienci z miejscowości poniżej 50 tys. osób - dodaje Kamila Rejman.

Obecnie opłata wstępna wynosi 120 tys. zł, choć centrala sieci rozważa podniesienie jej do 140 tys. zł. Obejmuje ona m.in. koszty licencji oraz know how, wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy, umeblowanie recepcji oraz gabinetu zabiegowego, a także koordynacja wykonania projektu i prac remontowo – adaptacyjnych. Koszty adaptacji lokalu pokrywa franczyzobiorca. Partner może natomiast liczyć na szkolenie personelu, materiały marketingowe oraz oprogramowanie. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1,2 tys. zł, a składka na fundusz marketingowy – 400 zł. Kandydat powinien dysponować lokalem o powierzchni przynajmniej 40 m2, usytuowanym na parterze, z witryną, w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €