27 marek w POF
Polska Organizacja Franczyzodawców przyjęła dwóch kolejnych członków - Carrefour i Multitę.
Dzięki przynależności do Polskiej Organizacji Franczyzodawców łatwiej znaleźć wiarygodnego franczyzobiorcę. Do firm-członków zgłasza się więcej kandydatów, ponieważ przekonuje ich renoma Certyfikatu Wiarygodności nadawanego przez POF. Wcześniej jednak zapisy umowy franczyzowej podlegają weryfikacji pod kątem zgodności z Europejskim Kodeksem Etyki Franczyzowej. Taką samą procedurę przeszło dwóch nowych członków organizacji - biura podróży Multita i sklepy z artykułami spożywczo-przemysłowymi działającymi pod logo Carrefour.
- Polska Organizacja Franczyzodawców oferuje dawcom licencji porady w zakresie poszczególnych etapów organizacji przedsiębiorstwa franczyzowego. Przedstawiciele organizacji służą swoją wiedzą i doświadczeniem zdobytymi w firmach franczyzowych, które reprezentują - mówi Monika Dąbrowska, prezes POF.
Koszt przystąpienia do sieci Multita wynosi nie więcej niż 59 tys. zł. Partner powinien dysponować lokalem o powierzchni 25 m2. Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do ofert touroperatorów oraz wsparcie w prowadzeniu biznesu w postaci szkoleń w momencie uruchomienia oraz w trakcie współpracy z siecią.
Potencjalny partner sieci Carrefour Express powinien dysponować lokalem o powierzchni od 100 do 400 m2 w sąsiedztwie osiedla mieszkaniowego. Placówki franczyzowe, których obecnie jest 80, powstają w miejscowościach o różnej wielkości, również tych niewielkich, liczących 5 tys. mieszkańców.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


