Subway podsumowuje rok

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć franchisingowa Subway w krajach Europy Środkowej i Wschodniej powiększyła się w 2010 o ponad 80 nowych placówek. W ubiegłym roku powstało najwięcej nowych restauracji od chwili wkroczenia sieci Subway do tego regionu naszego kontynentu. - Największy sukces odnieśliśmy w Rosji, gdzie otwartych zostało 50 nowych restauracji. W Polsce powstało 15 lokali, a w Bułgarii sześć - wymienia Martin Princ.

Do udanych można zaliczyć także rozwój sieci Subway w niestandardowych lokalizacjach, w których działa blisko jedna czwarta wszystkich restauracji Subway. W Polsce powstała pierwsza restauracja na stacji benzynowej. Jak zapowiada Martin Princ, w przygotowaniu są także projekty restauracji SU Subway na uniwersytetach.

Optymistyczne są również wyniki sprzedaży, jakie sieć osiągnęła w ubiegłym roku w tym regionie świata.
- Pomimo tego, iż wyniki sprzedaży w pierwszej połowie 2010 roku nie do końca spełniały nasze oczekiwania, w drugiej połowie roku udało nam się nadrobić braki. W lipcu sprzedaż w naszych placówkach zaczęła wzrastać. W niektórych filiach odnotowaliśmy nawet 40-procentowy wzrost międzyroczny. Ze względu na rozwój ekonomiczny w regionie, wzrost sprzedaży naszych sandwiczów o 17 procent należy uznać za duże osiągnięcie - mówi menedżer rozwoju sieci Subway dla Europy Środkowej i Wschodniej Martin Princ.

Spółka Subway należy do największych sieci fast foodów na świecie. Prowadzi prawie 34 tys. restauracji w 95 krajach świata. W samej Europie posiada ponad 3 tys. filii. Plany rozwoju marki na najbliższe pięć są ambitne - Subway chce zostać największą siecią fast food w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

W skali globalnej Subway sprzedał w ubiegłym roku ponad 2,5 tys. licencji franczyzowych, z tego ponad połowę poza USA i Kanadą. Prawie jedna trzecia sprzedanych licencji posłużyła, lub ma posłużyć, do otwarcia restauracji w nietradycyjnych lokalizacjach. Wszystkie placówki Subwaya działają na zasadzie franchisingu.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €