Intermarché zalicza Mogilno i Rawę Mazowiecką

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwarte 20 stycznia sklepy powiększyły sieć Intermarché do 161 placówek. Punkty w Mogilnie (woj. kujawsko-pomorskie) i Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie) to krok w kierunku tworzenia mapy kompleksów handlowych zwanych przez operatora sieci Rynkami Muszkieterów. Takie lokalizacje zakładają sąsiedztwo spożywczych Intermarché, budowlanych Bricomarché oraz stacji paliw zarządzanych przez Grupę Muszkieterów.

- Sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano inny niż dotychczas układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku – mówi Eliza Orepiuk z Grupy Muszkieterów. - Uruchomiono również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Intermarché w Mogilnie liczy 957 m2 powierzchni sklepowej, a punkt w Rawie – 1201 m2. Każdy ze sklepów zatrudnił ok. 50 osób. Punkty sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Grupa Muszkieterów przy wyborze lokalizacji kolejnych punktów współpracuje z lokalnym samorządem.

- Naszym kluczowym zadaniem na najbliższe lata jest szybki rozwój. W tym roku chcemy otworzyć około 30 nowych Intermarché – mówi Janusz Jasińki, prezes Intermarché.

Według raportu firmy PMR rynek artykułów spożywczych ma przed sobą okres intensywnego wzrostu. W ciągu trzech najbliższych lat może urosnąć nawet do 280 mld zł. W ubiegłym roku wzrost rynku FMCG (dóbr szybko zbywalnych) wyniósł 3 proc., a jego wartość – 240 mld zł.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €