Biznes rodem z Bacówki

Na rok 2011 sieć sklepów mięsnych zapowiada otwarcie 10 nowych placówek.
Bacówka powstała w 2002 roku z pasji właścicieli do zdrowych i naturalnych wędlin. Po zdobyciu uznania wśród konsumentów, ruszyła produkcja własnej garmażerki: tradycyjnych mięs, smalców, pasztetów, przetworów, miodów, serów i wielu innych produktów. Dziś Bacówka to trzy sklepy własne, 14 franczyzowych oraz cztery stoiska patronackie. W październiku 2010 roku otwarto trzy nowe franczyzowe Bacówki: w Tarnowskich Górach, w Kielcach oraz w Krakowie na najstarszym placu targowym.
- W 2011 roku chcemy otworzyć 10 nowych placówek własnych lub franczyzowych m.in. w Bielsku Białej, Wrocławiu, Krakowie oraz w Rzeszowie - zdradza Dariusz Kucz. - Wszystkie nasze Bacówki na terenie całej Polski, skupiają się wokół istniejących tras logistycznych. Produkt z masarni do Bacówki musi być dostarczony świeży.
Na nasz rynek coraz częściej napływają tanie wyroby wędliniarskie. Są one często produkowane masowo, w warunkach niespełniających wymogów Sanepidu. Nazwa też jest narzędziem prostej manipulacji: szynka wędzona, która nigdy nie była w wędzarni. Stratne w tym procesie są masarnie produkujące tradycyjne wyroby.
- Cały czas pracujemy nad wzmocnieniem naszej marki i pokazaniu konsumentom czym różni się nasza mała produkcja wędlin w Bacówce od powszechnie spotykanych wędlin na rynku tzw. „masówki” - wyjaśnia Dariusz Kucz, dyrektor handlowy sieci Bacówka. - Zwracamy uwagę klientów na to, jak ważny jest dobór dobrego surowca, naturalnych przypraw i tradycyjnych metod wędzenia. Nie stosujemy powszechnych w przemyśle mięsnym chemicznych dodatków.
Swoją Bacówkę może otworzyć każdy, kto dysponuje min. 80 tys. zł. O lokalizacji placówki decyduje franczyzobiorca, gdyż to on ma najlepsze rozeznanie lokalnego rynku. Wielkość Bacówki zaczyna się od stoiska w centrum handlowym przez lokale osiedlowe, aż do sklepów o powierzchni 100 m2 w miejskich aglomeracjach.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej