Podsumowanie w Brand New Products

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wszystkie sklepy, które w ubiegłym roku dołączyły do Brand New Products, sieci outletów z markową odzieżą, prowadzone są przez franczyzobiorców.
- W ciągu minionych 12 miesięcy, sieć odnotowała 12 proc. wzrost obrotów, co jest dobrym rezultatem, zwłaszcza, że branża odzieżowa nadal odczuwa skutki kryzysu. Rośnie też zainteresowanie naszą franczyzą. Obecnie w Polsce funkcjonuje 61 placówek Brand New Products. Zwiększa się również udział sieci w rynkach zagranicznych - mówi Paweł Bryniarski.

W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów. Będzie kontynuowała również ekspansję zagraniczną. Dotychczas sieć Brand New Products uruchomiła osiem sklepów w Czechach oraz dwa na Litwie. Jak zapewnia Paweł Bryniarski, wkrótce obie liczby znacząco się zwiększą. Plany na przyszły rok zakładają 10 nowych placówek w Czechach i osiem na Litwie. Firma nie wyklucza również rozwoju w innych krajach.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brand New Products dba także o rozwój asortymentu swoich butików pozyskując do współpracy zagraniczne firmy odzieżowe. W 2010 roku sieć podpisała umowę dotyczącą dystrybucji towarów z firmą VF Wrangler oraz BGM Corporation, (producentem pasków skórzanych m.in. takich marek jak Tom Tailor i Gin Tonic).

- Kontrakt z VF Wrangler przyznaje Brand New Products prawo wyłącznej sprzedaży końcówek kolekcji zagranicznego producenta na terenie Polski. Firma będzie korzystać z pośrednictwa Brand New Products tam gdzie nie ma swoich własnych sklepów - mówi Paweł Bryniarski.

Oprócz produktów należących do VF Wrangler i BGM Corporation sklepy BNP oferują towar Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2.

(mak)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €